Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBilgen Koçatürk, Ebru
dc.date.accessioned2021-12-12T22:01:24Z
dc.date.available2021-12-12T22:01:24Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn2146-3417
dc.identifier.issn2587-2052
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/klujfeas/issue/32028/354365
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/365510
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11857/4125
dc.descriptionDergiPark: 354365en_US
dc.descriptionklujfeasen_US
dc.description.abstractAmaç: Pazarlamada güncel yaklaşımlardan biri olan moda pazarlaması konusununliteratürdeki gelişim sürecinin incelenmesi, bu konudaki temel kavramların,modellerin ve yaklaşımların ortaya konulması ve bu akademik çalışmaların hemaraştırmacılara hem de uygulamacılara sağlayabileceği katkılara yönelikçıkarımlarda bulunulması araştırmanın amaçlarını oluşturmaktadır.Yöntem: Çalışma kapsamında moda pazarlaması konusu kavramsal olarak ele alınarakliteratür incelemesi yapılmıştır. Bulgular: Yapılan detaylı literatür taraması sonucunda araştırmacıların bellidönemlerde belli konulara odaklandıkları görülmüştür. Bu doğrultuda modapazarlamasına yönelik literatür taraması moda pazarları, moda ilgilenimi, modaile satın alma türleri arasındaki ilişki olmak üzere üç kapsamda elealınmıştır. Son bölümde ise moda pazarlaması konusundaki güncel eğilimler açıklanmıştır.  Çalışmanın sonucunda konunun henüz yeterincearaştırılmayan tarafları vurgulanarak bundan sonra yapılacak olan araştırmalariçin öneriler sunulmuştur. Ayrıca literatürde yer alan araştırmalarınsonuçlarının moda pazarlamacılarının faaliyetlerine ne gibi katkılarsağlayabileceğine yönelik öneriler de sunulmuştur. en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKırklareli Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofKırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectModa Pazarlamasıen_US
dc.subjectModa Pazar Bölümlerien_US
dc.subjectModa İlgilenimien_US
dc.subjectLüks Moda Pazarlamasıen_US
dc.subjectModa Pazarlamasında Sürdürülebilirliken_US
dc.subjectModa Bloglarıen_US
dc.titleMODA PAZARLAMASINA YÖNELİK LİTERATÜR TARAMASI VE MODA PAZARLAMASINDA GÜNCEL GELİŞMELERen_US
dc.typearticle
dc.department[KLÜ Yayınları]
dc.identifier.volume6en_US
dc.identifier.startpage72en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.endpage86en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster