Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorCesur, Zafer
dc.contributor.authorTayfur, Gıyasettin
dc.date.accessioned2021-12-12T22:01:05Z
dc.date.available2021-12-12T22:01:05Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn2146-7684
dc.identifier.issn2146-7684
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.17339/ejovoc.92103
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/ejovoc/issue/5398/73211
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11857/3982
dc.descriptionDergiPark: 73211en_US
dc.descriptionejovocen_US
dc.description.abstractBilgi ve iletişim teknolojilerindeki gelişmelerle bağlı olarak oluşan birlikte internet kullanımının her geçen gün artmaktadır. Bu artış internet üzerinden yapılan alışverişin de gelişmesini etkilemiştir. internet ortamında alışverişin gerek tüketicilere gerekse de işletmelere sağladığı birçok avantajlar bulunmaktadır. İnternetin sağladığı avantajlara rağmen tüketicilerin internet ortamında alışveriş yapma veya yapmama tercihlerinin altında yatan birçok neden vardır. Bu nedenlerden biri de tüketicinin algıladığı risktir. Bu çalışma internette alışveriş davranışında algılanan tüketici risklerinin belirlenmesi amacı ile üniversite öğrencileri üzerinde bir araştırma yapılmıştır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKırklareli Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofEjovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges)en_US
dc.identifier.doi10.17339/ejovoc.92103
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subject[No Keywords]en_US
dc.titleİNTERNETTEN ALIŞVERİŞ DAVRANIŞINDA ALGILANAN TÜKETİCİ RİSKLERİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMAen_US
dc.typearticle
dc.department[KLÜ Yayınları]
dc.identifier.volume5en_US
dc.identifier.startpage19en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.endpage33en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarıen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster