İNTERNETTEN ALIŞVERİŞ DAVRANIŞINDA ALGILANAN TÜKETİCİ RİSKLERİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
Abstract
Bilgi ve iletişim teknolojilerindeki gelişmelerle bağlı olarak oluşan birlikte internet kullanımının her geçen gün artmaktadır. Bu artış internet üzerinden yapılan alışverişin de gelişmesini etkilemiştir. internet ortamında alışverişin gerek tüketicilere gerekse de işletmelere sağladığı birçok avantajlar bulunmaktadır. İnternetin sağladığı avantajlara rağmen tüketicilerin internet ortamında alışveriş yapma veya yapmama tercihlerinin altında yatan birçok neden vardır. Bu nedenlerden biri de tüketicinin algıladığı risktir. Bu çalışma internette alışveriş davranışında algılanan tüketici risklerinin belirlenmesi amacı ile üniversite öğrencileri üzerinde bir araştırma yapılmıştır.
Source
Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges)Volume
5Issue
1URI
https://doi.org/10.17339/ejovoc.92103https://dergipark.org.tr/tr/pub/ejovoc/issue/5398/73211
https://hdl.handle.net/20.500.11857/3982
Collections
- Makale Koleksiyonu [335]