Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAkay, Bayram
dc.contributor.authorTürkay, Oğuz
dc.date.accessioned2021-12-12T22:00:45Z
dc.date.available2021-12-12T22:00:45Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn2146-7684
dc.identifier.issn2146-7684
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.17339/ejovoc.67189
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/ejovoc/issue/5396/73207
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/62664
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11857/3748
dc.descriptionDergiPark: 73207en_US
dc.descriptionejovocen_US
dc.description.abstractIt has always been obligation for corporations to satisfy their customers to whom they owe their existence. Complaints put over at unsatisfying cases by customers are the most important source of information for corporations to improve themselves. The aim of the research is to diagnose the customer complaints about car rental corporations and offer solutions. In this scope, 151 complaints stated on www.sikayetvar.com between 01.01.2012 - 01.01.2013 of all in Turkey about daily car rental are investigated through content analysis. According to our investigation result, it is identified that the primary complaint about car rental companies the wages, vehicles and contracts, bookings subjects. Solutions are offered for corporations regarding the percentages of complaintsen_US
dc.description.abstractİşletmelerin varlığını borçlu olduğu müşterilerini memnun etmesi her zaman zorunluluk olmuştur. Müşterilerin memnun olmadıkları noktalarda ortaya koydukları şikâyetler de işletmelerin kendilerini geliştirmelerinde temel alacakları en önemli bilgi kaynağıdır. Araştırmanın amacı araç kiralama işletmelerine yönelik müşteri şikâyetlerinin tespit edilmesi ve çözüm önerilerinin sunulmasıdır. Bu kapsamda 01.01.2012 - 01.01.2013 tarihleri arasında www.sikayetvar.com sitesinde yer alan tamamı Türkiye’deki günlük araba kiralama ile ilgili toplam 151 şikâyet içerik analizi yoluyla incelenmiştir. Araç kiralama işletmeleri hakkındaki en belirgin şikâyet konularının ücretler, araç ve sözleşmeleri ile rezervasyonlar olduğu incelememiz sonucunda belirlenmiştir. Şikâyet oranları dikkate alınarak ilgili işletmeler için öneriler ortaya koyulmuştur.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKırklareli Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofEjovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges)en_US
dc.identifier.doi10.17339/ejovoc.67189
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectCar Rental Companiesen_US
dc.subjectCustomer Complaintsen_US
dc.subjectContent Analysisen_US
dc.subjectAraç Kiralama İşletmelerien_US
dc.subjectMüşteri Şikâyetlerien_US
dc.subjectİçerik Analizien_US
dc.titleARAÇ KİRALAMA İŞLETMELERİNE YÖNELİK MÜŞTERİ ŞİKÂYETLERİNİN ANALİZİen_US
dc.typearticle
dc.departmentFakülteler, Turizm Fakültesi, Turizm Rehberliği Bölümü
dc.identifier.volume4en_US
dc.identifier.startpage138en_US
dc.identifier.issue4en_US
dc.identifier.endpage146en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster