Cep Telefonu Marka Tercihinde Etkili Olan Faktörler (Kırklareli Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma)
Künye
Eti İçli, G., & Oğuzhan, A. (2008). Cep Telefonu Marka Tercihinde Etkili Olan Faktörler (Kırklareli Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma). Marmara Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi, 25(2), 847-862.Özet
Cep telefonu pazarı gelişim ve değişimlerin çok hızlı yaşandığı bir pazardır. Neredeyse her gün farklı tasarımda, farklı teknik özelliklere sahip cep telefonları pazara sunulmaktadır. Günümüzde cep telefonu marka seçiminde temel fonksiyon olan konuşma dışındaki - oyun, fotoğraf makinesi, radyo, WAP, GPRS gibi- pek çok özellik günümüz tüketicilerince aranır olmuştur. Özellikle genç nüfus, teknolojiye ve yeniliklere daha yatkın olmaları sebebiyle bu özelliklerden daha fazla yararlanmak istemektedir. Buradan hareketle, makalede; Kirklareli Üniversitesi Meslek Yüksekokullarında (MYO) okuyan öğrencilerin cep telefonu marka tercihlerini ortaya koyarak, cep tellefonu markasını belirlemede etkili olan kriterlerin neler olduğunun belirlenmesine çalışılmıştır.
Kaynak
Marmara Üniversitesi İ.İ.B.F. DergisiKoleksiyonlar
- Makale Koleksiyonu [443]