ÖĞRENCİLERİN ÖĞRETİM ELEMANI VE DANIŞMAN MEMNUNİYETİ: TEKİRDAĞ NKÜ TEKNİK BİLİMLER MYO ÖRNEĞİ
Abstract
Bu çalışmanın amacı; meslek yüksekokuluöğrencilerinin kendilerine ders veren, uygulama yaptıran öğretim elemanları vedanışmanlık hizmeti aldıkları öğretim elemanları ile ilgili görüşlerininbelirlenmesidir. Araştırma tarama modelinde bir çalışmadır. Araştırmanınevrenini, 2017-2018 Eğitim-Öğretim yılında Tekirdağ Namık Kemal ÜniversitesiTeknik Bilimler Meslek Yüksekokulunda öğrenim gören 6782 öğrenci ve örnekleminiise bu öğrenciler arasından rastgele seçilen 637 öğrenci oluşturmaktadır. Bu araştırmada beşli Likert tipi bir ölçekkullanılmıştır. Elde edilen veriler, SPSS veri analiz programındanyararlanılarak, betimsel ve yordamalı istatistik teknikleri ile analizedilmiştir. Öğrencilerin öğretim elemanı vedanışmanlarından genel olarak memnun oldukları sonucuna ulaşılmıştır.Öğrencilerin öğretim elemanlarından ve danışmanlarından memnuniyetlerini dahaçok arttırmak için gerekli tedbirlerin alınması önerilmektedir.
Source
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler DergisiVolume
2Issue
2URI
https://dergipark.org.tr/tr/pub/kusbder/issue/42811/478091https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/633627
https://hdl.handle.net/20.500.11857/4317
Collections
- Makale Koleksiyonu [87]