Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorUzal, Gürcan
dc.contributor.authorMete, Hasan
dc.contributor.authorErdem, Aytekin
dc.contributor.authorHüyük, Duygu
dc.date.accessioned2021-12-12T22:01:58Z
dc.date.available2021-12-12T22:01:58Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.issn2602-4314
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/kusbder/issue/46706/524003
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/751134
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11857/4314
dc.descriptionDergiPark: 524003en_US
dc.descriptionkusbderen_US
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, TekirdağNamık Kemal Üniversitesi Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu öğrencilerinineğitim-öğretim ile ilgili görüşlerinin on yıl sonraki değişikliğinin ortayakonulmasıdır. Araştırma tarama modelinde bir çalışmadır. 2006-2007 Eğitim-Öğretimyılındaki araştırmanın evrenini 2251 öğrenci, örneklemini 207 öğrenci ve2016-2017 Eğitim-Öğretim yılındaki araştırmanın evrenini, Tekirdağ Namık KemalÜniversitesi Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu’nda öğrenim gören 7189 öğrenci,araştırmanın örneklemini ise bu adaylar arasından rastgele seçilen 207 öğrencioluşturmaktadır. Araştırma kapsamında öğrencilerden veri toplamak içinkullanılan ölçme aracı; Cronbach Alfa iç tutarlılık katsayısı  ?=0,74 olan yedisi olumlu, beşi olumsuz olmaküzere 12 sorudan oluşan beşli Likert tipi bir ölçektir. Ölçekten elde edilenveriler, SPSS paket programından yararlanılarak betimsel ve yordamalıistatistik tekniği ile analiz edilmiştir. Öğrencilerin 2006-2007 ve 2016-2017Eğitim-Öğretim yıllarındaki eğitim ile ilgili görüşlerini belirlemek içinkullanılan ölçekten elde edilen ortalama puanları arasındaki farkın anlamlılığıiçin t-Testi yapılmıştır. Öğrencilerin 2006-2007 Eğitim-Öğretim yılındaki görüşpuanlarının ortalaması 1=41.95 iken, 2016-2017 eğitim-öğretim yılında ise  2=45.65’e yükselmiştir.Bu bulgu, öğrencilerin eğitim-öğretim ile ilgili görüşlerinde olumlu yönde birartış olduğunu göstermektedir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKırklareli Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofKırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMeslek yüksekokuluen_US
dc.subjectöğrenci (tekniker adayı)en_US
dc.subjectöğretim elemanıen_US
dc.subjectatölyeen_US
dc.subjectlaboratuvaren_US
dc.titleMESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN EĞİTİM-ÖĞRETİM İLE İLGİLİ 2007 ve 2017 YILINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI (TEKİRDAĞ MYO ÖRNEĞİ)en_US
dc.typearticle
dc.department[KLÜ Yayınları]
dc.identifier.volume3en_US
dc.identifier.startpage107en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.endpage119en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster