Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÇakırel, Yasin
dc.date.accessioned2021-12-12T22:01:34Z
dc.date.available2021-12-12T22:01:34Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn2146-3417
dc.identifier.issn2587-2052
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/klujfeas/issue/26888/283283
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11857/4188
dc.descriptionDergiPark: 283283en_US
dc.descriptionklujfeasen_US
dc.description.abstractBüyük veri, özellikle 2000’li yıllardaki bilgi patlaması sonrası ortaya çıkan bir kavramdır.Yaşadığımız dünyada, bireylere, şirketlere, ekonomilere, ülkelere ait veriler, kayıtlar vb.her an yeniden ve hızla üretilmeye devam edilmektedir. İşletmeler bu yeni ve yüklümiktardaki veriye kayıtsız kalamazlar. Aksine topladıkları veriyi, müşterilerine veçalışanlarına değer yaratacak şekilde kullanmak zorundadırlar. Bu çalışmada teorikolarak büyük verinin tanımlanması, işletmeleri büyük veri ile ilgili nelerin beklediğininkısaca ifade edilmesi amaçlanmaktadır. en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKırklareli Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofKırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVerien_US
dc.subjectBüyük Verien_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.titleİŞLETMELERDE BÜYÜK VERİen_US
dc.typearticle
dc.department[KLÜ Yayınları]
dc.identifier.volume5en_US
dc.identifier.startpage52en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.endpage62en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster