dc.contributor.author | Mehdiyev, Nebi | |
dc.date.accessioned | 2021-12-12T16:49:45Z | |
dc.date.available | 2021-12-12T16:49:45Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.issn | 1303-3387 | |
dc.identifier.uri | https://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpRd01qQTBOQT09 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.11857/2088 | |
dc.description.abstract | üzere, pratik hayatın dışında cereyan eden düşünme biçimine verilen ironik bir addır; fakat, doğallaştırılmış epistemoloji açısından bir diğer anlamı da, bilim karşıtı olan, deneyi önceleyen ve sadece kavramsal analizlere boğulmuş bir yalıtılmışlık hâlidir. Ne var ki, yazara göre, Quine, koltuk felsefesini, yani belirli bir şeyi değil de o şeyin kavramını sorgularken, aslında kendisi de | en_US |
dc.description.abstract | üzere, pratik hayatın dışında cereyan eden düşünme biçimine verilen ironik bir addır; fakat, doğallaştırılmış epistemoloji açısından bir diğer anlamı da, bilim karşıtı olan, deneyi önceleyen ve sadece kavramsal analizlere boğulmuş bir yalıtılmışlık hâlidir. Ne var ki, yazara göre, Quine, koltuk felsefesini, yani belirli bir şeyi değil de o şeyin kavramını sorgularken, aslında kendisi de | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.relation.ispartof | Kutadgubilig: Felsefe Bilim Araştırmaları | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Felsefe | en_US |
dc.title | FELSEFENİN SONU?: DOĞALLAŞTIRILMIŞ EPİSTEMOLOJİ VE A PRİORİ BİLGİ | en_US |
dc.type | article | |
dc.department | Fakülteler, Fen-Edebiyat Fakültesi, Felsefe Bölümü | |
dc.identifier.volume | 0 | en_US |
dc.identifier.startpage | 365 | en_US |
dc.identifier.issue | 29 | en_US |
dc.identifier.endpage | 368 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı | en_US |
dc.institutionauthor | Mehdiyev, Nebi | |