Search
Now showing items 1-4 of 4
The Delegative Leadership Features of Service Managers: A Quantitative Research on Managers Form Different Sectors in East Marmara
(2010)
Leadership is crucial concept in any industry for the success of a business. Each business within their own industry conditions and operating conditions are determined the effects of leadership and its domains. Thus, ...
Motivasyonel ve Yapısal Etkenler Altında Duygusal Emeğin İşe Bağlılığa Etkisi
(2011)
Çalışanların, hizmet sürecine, fiziksel ve bilişsel varlıkları yanında duygusal varlıkları ile de katıldıkları bilinmektedir. Bu katkı, duyguların hizmet sürecine yansımalarını ifade etmektedir. İşletmeler ise bu yansımaları ...
Üniversite Düzeyinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin İngilizce Derslerine Yönelik Duyuşsal Yaklaşımlarının Demografik Özellikler Açısından İncelenmesi
(2012)
Dilin insan hayatındaki yeri ve önemi tartışılmaz bir gerçektir. Günümüzde anadilini güzel bir şekilde kullanmanın yanı sıra bir yabancı dili öğrenmek iş bulma, eğitim, kendini daha iyi ifade edebilme ve öğrendiği yabancı ...
Yiyecek İçecek İşletme Yöneticilerinin Liderlik Tiplerine Bakış Açılarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
(Detay Yayıncılık, 2010)
Son yıllarda büyüyen ve sürekli değişen küresel rekabet koşulları, işletme yöneticilerinin dış çevreyle birlikte işletme içerisindeki sorumluluğunu da arttırmaktadır. Bu sorumluluk, mücadele edilmesi gereken konuların ...