Search
Now showing items 1-2 of 2
Otel İşletmelerinde Konuk İletişimi ve Müşteri İlişkileri Yönetimi
(Paradigma Akademi, 2019-10)
Latince “communis” kelimesinden türetilmiş olan iletişim kavramı batı dillerinin çoğunda “communication” şeklinde kullanılmakta olup “bireyler arasında anlamları ortak kılma süreci” (Mısırlı, 2008: 1); Türk Dil Kurumu (TDK) ...
Turistlerin Destinasyon Seçimi Öncesi Beklentileri ve Satın Alma Sonrası Değerlendirmeleri: Kapadokya Örneği
(2019-04-03)
Literatürde turistik destinasyonlarda hizmet kalitesi boyutları ile ilgili çeşitli çalışmalar mevcuttur. Bu çalışmalarda destinasyon hizmet kalitesi boyutlarının konaklama hizmetleri, yerel ulaşım hizmetleri, hijyen ve ...