Search
Now showing items 1-4 of 4
The Delegative Leadership Features of Service Managers: A Quantitative Research on Managers Form Different Sectors in East Marmara
(2010)
Leadership is crucial concept in any industry for the success of a business. Each business within their own industry conditions and operating conditions are determined the effects of leadership and its domains. Thus, ...
Motivasyonel ve Yapısal Etkenler Altında Duygusal Emeğin İşe Bağlılığa Etkisi
(2011)
Çalışanların, hizmet sürecine, fiziksel ve bilişsel varlıkları yanında duygusal varlıkları ile de katıldıkları bilinmektedir. Bu katkı, duyguların hizmet sürecine yansımalarını ifade etmektedir. İşletmeler ise bu yansımaları ...
Duygusal Emeğin Yönetilmesi: Sakarya Otelleri Örneği
(IX. Geleneksel Turizm Paneli, 2010)
Çalışma yaşamında duygusal emek; çalışanların hizmet verdikleri süre içinde işletmeye verdikleri duyguları ifade etmektedir. Çalışanlar işletmeye fiziki, psikolojik son olarak ta duygusal katkıda bulunurlar. Bu çalışmada; ...
Örgütsel Yabancılaşmanın Örgütsel Vatandaşlık Davranışı Üzerine Etkileri: İstanbul’da Yerleşik Otel Çalışanları Üzerine Bir Araştırma
(2013)
Bu araştırmanın amacı, örgütsel yabancılaşma boyutlarının örgütsel vatandaşlık davranışı boyutları üzerindeki etkisini incelemektir. Bu amaçla, İstanbul’da faaliyet gösteren 4 ve 5 yıldızlı otel işletmesi çalışanları ...