Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Materyalist Değerler, Bilişsel Satın Alma ve Satın Alma Sonrası Bilişsel Uyumsuzluk Ölçeklerinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
(2020-12)
Bu çalışmanın amacı, materyalist değerler, bilişsel satın alma ve satın alma sonrası bilişsel uyumsuzluk ölçeklerinin geçerlik ve güvenirlik analizlerini yaparak literatüre katkıda bulunmaktır. Çalışma, kolayda örnekleme ...
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Yeşil Kimya Bilinçleri ve Bunun Yeşil Pazarlama Hakkındaki Düşüncelerine Yansımaları
(2015-08)
Sunulan çalışmada Meslek Yüksekokulu öğrencilerinin cinsiyet, sınıf, program, yaş, yaşanılan yer, aile mesleği, aile geliri ve öğrencinin aylık gelirine göre yeşil kimya ve yeşil pazarlama hakkındaki bilinçleri/düşüncelerinin ...
Materyalist Değerler ile Hedonik ve Faydacı Alışveriş Arasındaki İlişkinin Yaşam Doyumuna Etkisi
(Trakya Üniversitesi, 2019-12)
Bugünün tüketicileri, daha önce olduğundan daha fazla ürün ve hizmet seçeneğine sahip olmalarına rağmen memnuniyet düzeylerinde aynı oranda bir artış görülmemektedir. Bu durum tüketici satın alma davranışıyla ilgili görüşleri ...