Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Yer Markalaştırma Kavram Ve Uygulamalarına Genel Bir Bakış
(Süleyman Demirel Üniversitesi Basımevi, 2008-10-19)
Yer Markalaştırma, ‘bir yerin imajının, stratejik yenilik ve koordine edilmiş ekonomik, ticarî, sosyal, kültürel ve hükümet politikaları yoluyla yönetilmesidir’. Farklı kültürleri tanımak isteyen tüketici talebinde artış ...
Meslek Yüksek Okulları Tekstil (Terbiye) Programlarında Verilen Eğitimin Yapısal Bozukluklarının İncelenmesi
(Selçuk Üniversitesi Kadınhanı Faik İçil Meslek Yüksekokulu, 2009-05)
Tekstil sektörü, toplam üretimimizin %11 ini ihracatımızın %38 ini oluşturan önemli endüstriyel alanlardan biridir. Aynı zamanda istihdam bakımından birinci sektör durumundadır. Bu açıdan bakıldığında , sektöre orta ...
Dizel Yakıtların Yağlayıcılık Özelliklerinin Belirlenme Yöntemleri
(2009)
Yakıttaki kükürt oranının azaltılması egzoz emisyonları açısından istenilen hedefleri sağlamış, ancak bu azalış yakıt tarafından yağlanan enjeksiyon pompasının hareketli parçaları ve enjektörlerde yağlama problemlerini ve ...
Rüzgar Enerji Sistemlerinden Kaynaklanan Gürültünün İncelenmesi
(2007)
Günümüz dünyasında fosil kökenli yakıtların artık azalmaya yüz tutması tüm gelişmiş ülkeleri alternatif enerji kaynakları arayışlarına sürüklemiştir. Birçok ülke enerji gereksinimini karşılayabilmek için alternatif enerji ...