Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
MARKA SADAKATİNİN DEMOGRAFİK FAKTÖRLER BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ: TÜRKİYE BEYAZ EŞYA SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA
(Kırklareli Üniversitesi, 2017)
Tüketicilerinbelirli bir markayı düzenli ve tutarlı bir şekilde satın alma eğilimi olaraktanımlanan marka sadakati rekabetin yoğun yaşandığı pazarlarda işletmelererekabet avantajı sağlamaktadır. Müşteri sadakati, mal ve ...
TÜRK TÜKETİCİLERİNİN MOBİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARI
(Kırklareli Üniversitesi, 2016)
Mobil araçların günümüzde hızla yaygınlaşması tüketicilere ulaşmada kullanılan araç ve yöntemleri doğrudan etkilemiş ve pazarlamacılara bu anlamda yeni bir alan yaratmıştır. Mobil reklamcılık yöntemlerinden en yaygın ...
AN ATEMPT TOWARDS THE ADAPTATION OF IMPULSE BUYING SCALES FOR TURKISIH CONSUMER IN APPAREL INDUSTRY
(Kırklareli Üniversitesi, 2014)
Impulse buying is a essential purchasing carried out by an irresistible urge to buy purchases. Stimulants that consumers exposed to has a significant effect on the action of purchasing. While purchasing, consumers not only ...