Search
Now showing items 1-4 of 4
Tüketicilerin Organik Gıda Satın Alma Tercihlerini Etkileyen Faktörler
(2016)
Organik gıdalara olan talep son yıllarda giderek artmaktadır. Bunun en temel sebebi bireylerin giderek bilinçlenmesi neticesinde hem kendi sağlıklarını hem de çevreyi korumak istemeleridir. Dünya’da olduğu gibi ülkemizde ...
Sosyal Ağ Kullanımı ve Siyasi İlgi Bağlamında Gençlerin Online Siyasi Katılımı
(2017)
Amaç: Bu çalışmada, sosyal ağ kullanımı ve siyasi ilgi ile gençlerin online siyasi katılımı arasındaki ilişkiyi incelemek amaçlanmıştır. Yöntem: Kasım 2015 Genel Seçimlerinde oy kullanacağını belirten TC Kırklareli ...
Franchising Kavramının Dönüşümü: Sosyal Franchising
(2017)
Amaç: Franchising; son yılların popüler iş yapma yöntemlerindendir. Günümüzde franchising’i bildiğimiz “ticari” halinden farklı olarak “sosyal” franchising uygulamalarıyla da görmek mümkündür. Bu çalışmada; ticari ...
Kobi’lerin İhracat Performansını Belirleyen Faktörler
(2016)
A consensus has not been reached on export performance although it is one of the most researched topics in the international marketing literature. Findings cannot be instructive for developing countries not only due to ...