Ara
Toplam kayıt 20, listelenen: 1-10
ALGILANAN ÇALIŞMA ARKADAŞLARI VE YÖNETİCİ DESTEĞİNİN İŞ PERFORMANSINA ETKİSİ
(Kırklareli Üniversitesi, 2019)
Amaç: Bir örgütte yöneticinin ilgisi,iş görenlerin fikirlerini önemsemesi ve iş görenleringelişimlerine verdiği destek ile yaptığı katkılar, iş görenler tarafındanalgılanan yönetici desteğini oluşturmaktadır. Çalışma ...
Determination of The Factors Affecting The Consumption Preferences of Individuals: Sample of Sivas
(Kırklareli Üniversitesi, 2019)
This study was carried out to determine the factors affecting the consumption preferences of individuals living in the city center of Sivas. The sample of the study consisted of 388 people living in the city center of Sivas ...
Sosyal Bilimler Öğrencilerinin Araştırma Yöntemlerini Öğrenmeye Yönelik İsteklerinin Belirlenmesi: Fenomenolojik Bir Çalışma
(Kırklareli Üniversitesi, 2019)
Yapacakları bilimsel çalışmalar açısından üniversite öğrencilerinin araştırma yöntemlerini bilmeleri önem taşımaktadır. Dolayısıyla üniversiteler müfredatlarına araştırma yöntemleriyle ilgili dersleri eklemektedir. Bununla ...
Türkiye’de ARGE Harcamalarının BİST Endeksleri Üzerine Etkisi
(Kırklareli Üniversitesi, 2019)
Türkiye’nin sürdürülebilir büyümesinde milli üretimin artması, ARGE’ye yapılan yatırımlarla mümkün olmaktadır. ARGE’ye yapılan yatırımlar işletmelerin değerlerini yükseltmektedir. İşletmelerin hisse değerlerinin yüksek ...
A Model Proposal on Environmental Security at Local Scale
(Kırklareli Üniversitesi, 2019)
Prevention of environmental problems has a strategicimportance of struggle at local scale. Hence, in this study, it is aimed at presentinga model proposal at neighbourhood scale by putting forward the importance of aneffective ...
THE DIGITALIZATION OF DIPLOMACY AND SOCIAL MEDIA USAGE: A RESEARCH ON EMBASSY FACEBOOK ACCOUNTS
(Kırklareli Üniversitesi, 2019)
Objective: The aim of the study is to put forward the effects of new communication technologies to publicdiplomacy within the “digital diplomacy” conceptual framework via case studies concerning social mediaactivities.Method: ...
TÜRKİYE’DE GİRİŞİMCİLİK: MEVCUT DURUM ANALİZİ VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
(Kırklareli Üniversitesi, 2019)
Amaç: Girişimcilik toprak, emek, sermaye ve teknolojiyi bir arayagetirerek yenilikler yapan ve fırsatları değerlendiren üretim faktörüdür.Ekonomik büyüme, kalkınma ve işsizlikle mücadelede rekabete dayalı özelgirişimcilik ...
ÖZEL MARKALI ÜRÜNLERİ SATIN ALMA SIKLIĞININ SIRALI LOJİSTİK REGRESYON ANALİZİ İLE İNCELENMESİ
(Kırklareli Üniversitesi, 2019)
Amaç: “Özel markalı ürünler”, perakendecilerin kendi adına üretip sadecekendi marketlerinde satışa sunduğu ürünlerdir. Ayrıca bu ürünlere ilişkinfiyatlandırma, reklam ve dağıtım gibi konularda tek karar alıcıperakendecilerdir. ...
2017 ANAYASA DEĞIŞIKLIĞI'NDE YENI HÜKÜMET SISTEMI
(Kırklareli Üniversitesi, 2019)
Hükümet Sistemi tartışmaları, Türkiye’nin siyasi tarihine bakıldığındaözellikle Yeni Osmanlılar (Genç Osmanlılar veya I. Jöntürk)’dan itibaren dilegetirilmeye başlamıştır. Bu tartışmaların etkileleri neticesinde Kanun-i ...
Türkiye’de Siyasal Ayrışma ve Medya: 28 Şubat Sürecinin Merkez Medyada Sunumunun Eleştirel Söylem Analizi ile Çözümlenmesi
(Kırklareli Üniversitesi, 2019)
Modern toplumlarda medyanın görevi devletin yasama-yürütme-yargı erkleri arasındaki çarpıklıkları ortaya koyan bir tür 'dördüncü güç' olmasına rağmen, Türkiye'de hemen tüm kurumlar gibi medya da genellikle devlet-eksenli ...