Ara
Toplam kayıt 66, listelenen: 1-10
Maliyet Kontrolü ye Yönetimi İçin Bir Yöntem Önerisi: Standart Maliyet Sapmalarının Dinamik Analizi
(2017-01)
Standart maliyeti yöntemi uygulayan bir işletmenin standart maliyetleri ile fiili maliyet tahakkukları arasında oluşan farklar genellikle mutlak büyüklüklerine göre yorumlanmaktadır. Ancak, en önemli kısıtlarından biri ...
Sosyal Ağ Kullanımı ve Siyasi İlgi Bağlamında Gençlerin Online Siyasi Katılımı
(2017)
Amaç: Bu çalışmada, sosyal ağ kullanımı ve siyasi ilgi ile gençlerin online siyasi katılımı arasındaki ilişkiyi incelemek amaçlanmıştır. Yöntem: Kasım 2015 Genel Seçimlerinde oy kullanacağını belirten TC Kırklareli ...
Franchising Kavramının Dönüşümü: Sosyal Franchising
(2017)
Amaç: Franchising; son yılların popüler iş yapma yöntemlerindendir. Günümüzde franchising’i bildiğimiz “ticari” halinden farklı olarak “sosyal” franchising uygulamalarıyla da görmek mümkündür. Bu çalışmada; ticari ...
Authoritarian Russia: Analyzing Post-Soviet Regime Changes
(2017)
As usual characteristic of Gel’man’s work, this study includes a detailed knowledge of Russian political actors and institutions. The structure of the book provides an easy-reading framework to readers. First two chapters ...
1965 Genel Seçimleri Öncesinde "Ortanın Solu" Söyleminin Ortaya Çıkışı
(2017-09-26)
Türk Siyasi Tarihi’nde önemli ve uzun yerlerden birine sahip olan Cumhuriyet Halk Partisi (CHP)’nin 1965 Genel Seçimleri’ne çok az bir süre kala kendini resmen ortanın solunda bir parti olarak tanımlaması, CHP’nin merkez ...
Marka Kişiliği ve Hizmet Kalitesi İlişkisi: Bir Mobil Telekomünikasyon Şirketi Örneği
(2017)
Amaç: Hizmet işletmeleri rekabet edebilmek için farklı yollar aramaktadır. Bunlardan biri de farklılaşmadır. Farklılaşma yöntemi olarak marka kişiliği de önemli bir enstrümandır. Marka kişiliği ve hizmet kalitesi ilişkisinin ...
Son Tüketicilerin Değer Bilinci ve Fiyat-Kalite İlişkilerinin İnternet Üzerinden Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi: Kırklareli İlinde Bir Araştırma
(2017)
Fiyatlama önemli bir pazarlama enstrümanıdır ve fiyatın tüketici tarafından algılanması pazarlama çıktılarını doğrudan etkiler. Bilimsel literatürdeki çalışmalarda fiyat algılaması boyutları faktör yapıları ile ortaya ...
HİSSE SENETLERİ FİYATLARI OYNAKLIĞI VE ÇEŞİTLENDİRMESİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: BORSA İSTANBUL’DAN BULGULAR
(Kırklareli Üniversitesi, 2017)
Bu makale, ilgili literatürün gözden geçirilmesini takiben ve çeşitlendirme, nedenleri ve beklenenetkileri içeren teorik bir arka plan ortaya koyarak, hisse senedi fiyatlarındaki oynaklık ile Borsaİstanbul'da (BIST) ve ...
DIVIDEND YIELD AND AN APPLICATION ON BORSA ISTANBUL A.Ş.
(Kırklareli Üniversitesi, 2017)
This study examines the effect of cash dividends on stock returns in the Turkish stock market. Firstly,the companies were identified according to their payments and nonpayments of dividends. groupedwhether they pay dividends ...
DETERMINING THE CUSTOMER SATISFACTORY FACTORS USING GEOTHERMAL ENERGY: AN EXAMPLE ÇİTGÖL MUNICIPALITY
(Kırklareli Üniversitesi, 2017)
Objectives: This study was conducted to determine the level of satisfaction and effective factors related toconsumers' use of geothermal energy. Although there are many studies in the literature about geothermalenergy ...