Search
Now showing items 1-3 of 3
DOĞRUDAN YABANCI YATIRIMLAR’IN TÜKETİCİLER TARAFINDAN YEREL OLARAK ALGILANMASINDA ETKİLİ OLABİLECEK FAKTÖRLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ
(Kırklareli Üniversitesi, 2014)
Küreselleşme ile birlikte dünya pazarlarının serbestleşmesi, dünyada gerçekleştirilendoğrudan yabancı yatırımların (DYY) sayısının artmasına neden olmuştur. DYY’ningerçekleştirildiği ülkedeki tüketicilerin DYY’yi yerel ...
BUSINESS MODELS OF "STARBUCKS" AND "KAHVE DÜNYASI" AND THEIR GLOBALIZATION PROCESSES
(Kırklareli Üniversitesi, 2016)
Starbucks is a business model which has been exported and being successful in abroad.The aim of the study is to discuss and offer suggestions about the export and globalisationprocess of Turkey originated business model ...
TÜKETİCİLERİN TOPLULUKÇULUK DEĞERLERİNİN ÖLÇÜLMESİ HAKKINDA BİR ÖLÇEK GEÇERLEMESİ
(Kırklareli Üniversitesi, 2016)
Tüketicilerin toplulukçuluk ve bireyselcilik değerlerinin ölçülmesinde farklı bakışaçılarına göre değişik değerlendirmeler yapılmakta ve toplulukçuluk ve bireyselciliğinölçülmesinde kullanılabilecek farklı ölçeklerden ...