Ara
Toplam kayıt 11, listelenen: 1-10
Kırklareli Ve Edirne İllerine Yönelik Bir Turizm Potansiyeli Değerlendirme Çalışması
(Kırklareli Üniversitesi, 2017)
Marmara bölgesi Trakya bölümünde yer alan Edirne ve Kırklareli illeriiklim özellikleri, doğal yapıları, ulaşım imkânları (E-5 ve Tem otoyolu) ve önemli turist gönderen bölgelere yakınolmaları (Yunanistan, Bulgaristan, ...
Trakya Bölgesinin Ekolojik Tarım Turizmi Potansiyeli ve Pazarlanabilirliği
(2017)
Üretimde kimyasal girdi kullanmadan, üretimden tüketime kadar her aşaması kontrollü ve sertifikalı tarımsal üretim biçimi olan ekolojik tarım; toprak ve su kaynakları ile havayı kirletmeden, çevre, bitki, hayvan ve insan ...
The roles of subjective vitality, involvement, experience quality, and satisfaction in tourists’ behavioral intentions
(Varna University of Management, 2017)
This study provides and tests a model that examines the relationship between behavioral intentions and involvement, experience quality, satisfaction, and, as a personal resource, subjective vitality. Specifically, the study ...
DESTİNASYON KİŞİLİĞİ ARAŞTIRMASI: TÜRKİYE - YUNANİSTAN ÖRNEĞİ
(2017)
Küresel rekabet içerisinde turizm destinasyonlarının markalaşması kaçınılmazdır. Marka oluşturmanın en önemli bileşenlerinden biri ise destinasyon kişiliğidir. Pazarlamacılar tarafından turistik bölgelere has destinasyon ...
Veganların Restoranlarda Karşılaştıkları Sorunlar Üzerine Bir Araştırma
(2017)
Bu çalışmada farklı tüketici gruplarının farklı beklentileri ve tercihleri olduğu gerçeğinden yola çıkarak yiyecek-içecek sektörünü ilgilendiren ve bugüne kadar araştırmalarda çok fazla değinilmeyen bir konu olan veganların ...
İÇSEL PAZARLAMA YAKLAŞIM VE UYGULAMALARI: STARBUCKS KAHVE İŞLETMESİ ÖRNEĞİ
(2017)
Çalışmada iç müşteri tatmininin dış müşteri tatmini üzerindeki etkisinin belirlenmesi amaçlanmış, bu yüzden dünyaca ünlü kahve işletmesi zinciri Starbucks Coffee- İstanbul Bölgesi genel müdürü ile yüz yüze görüşme yapılmıştır. ...
YAŞAM MEMNUNİYETİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER ÜZERİNE KAPSAMLI BİR MODEL ÖNERİSİ
(2017)
Bu çalışma yaşam memnuniyeti ve diğer 6 değişken arasındaki ilişkiyi inceleyen kapsayıcı bir model sunmakta ve onu test etmektedir. 258 özel sektör beyaz yaka çalışanından toplanan bilgiler ışığında tatil ve iş memnuniyetinin, ...
Restoran Pazarlamasında 7 P: Etnik Bir Restoranda Örnek Olay İncelemesi
(2017)
Günümüzde değişen tüketici beklentilerini karşılamanın yanı sıra artan rekabet karşısında restoran işletmecileri pazarlama karması elemanlarında önemli değişikliklere gitmektedir. Bu çalışmanın amacı etnik restoran pazarlaması ...
DESIGNING AN EFFECTIVE ORGANIZATIONAL EMPLOYEE MOTIVATION SYSTEM BASED ON ABCD MODEL FOR HOTEL ESTABLISHMENTS
(Univ Rijeka, Faculty Tourism & Hospitality Management, Opatija, 2017)
Purpose - The objective of the study is to create an organizational motivation system that could provide solutions for low employee motivation problem, which became an organizational pathology for hotel establishments. ...
İŞLETMELERDE DUYGU GÖSTERİM KURALLARI VE ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIĞIN DUYGUSAL EMEK ÜZERİNE ETKİLERİ
(2017)
Duygusal emek işletme çalışanlarının iş tatminleri, işletmeye bağlılıkları, performansları üzerinde etkili olan önemli bir olgudur. Ancak, duygusal emeğin hangi değişkenlerden etkilendiği konusunda yeterli çalışma ortaya ...