Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖzgören, Ferahnur
dc.contributor.authorKarabıyık, Nevin
dc.date2015-03
dc.date.accessioned2015-03-30T07:24:33Z
dc.date.available2015-03-30T07:24:33Z
dc.date.issued2010-06
dc.identifier.citationKarabıyık N. ve Özgören, F. “Postmodern Kültürün Pazarlama İletişimindeki Rolü ve Çevre Örgütlerinin Postmodern Pazarlama İletişimi Uygulamaları: Greenpeace Örneği”, 1. Ulusal İletişim Ortamlarında Çevre Etkileşimi Sempozyumu, İstanbul, 9-10 Haziran, (2010).
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11857/473
dc.description.abstract1960’lı yıllarda öncelikle sanatta ve mimarideki yeni eğilimleri tanımlamak için kullanılan, sonrasında her alana yayılan postmodern kavramının pazarlama bilimini nasıl etkilediğinin anlaşılabilmesi için postmoderni oluşturan unsurların anlaşılması gerekmektedir. Postmodern pazarlama, bugün var olan birçok tanıma, uygulamaya ve stratejiye yeni anlamlar yüklemekte, onu oluşturan unsurların her birinin pazarlamaya yansımaları yeni yaklaşımları da beraberinde getirmektedir. Günümüzde sosyal sınıf ayrımı kalmamakta, sınıflar arası çizgiler silikleşmekte, geçişler yaşanmaktadır. Gerçeklik kavramı anlamını yitirmekte, sanal/yapay üretimler gerçek gibi algılanmaya başlamaktadır. Katı ve kendi içinde tutarlı yapılar, yerini esnek, çoğulculuğu benimseyen, hoşgörülü yapılara bırakmaktadır. Pazarlamanın odağı olan, sınırsız tercih, iletişim ve ulaşım imkânına sahip tüketicilerin, postmodern kültür içindeki yeri, tüketim alışkanlıkları, postmodern tüketici olarak beklentilerini temel alacak olan bu çalışmanın amacı, günümüzde postmodern anlayışın pazarlama iletişimine yansımalarını ortaya koymaktadır. Bununla birlikte, postmoderni oluşturan unsurların, pazarlama içindeki yerleri incelenerek, postmodernizmin pazarlama iletişimine yansımaları, Greenpeace Uluslar Arası Çevre Vakfı üzerinde incelenmiştir.
dc.language.isotur
dc.relation.ispartof1. Ulusal İletişim Ortamlarında Çevre Etkileşimi Sempozyumu
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKültür
dc.subjectÇevresel pazarlama
dc.subjectPazarlama iletişimi
dc.subjectPostmodern kültür
dc.subjectPostmodern pazarlama iletişimi
dc.titlePostmodern Kültürün Pazarlama İletişimindeki Rolü ve Çevre Örgütlerinin Postmodern Pazarlama İletişimi Uygulamaları: Greenpeace Örneği
dc.typepresentation
dc.department[KLÜ]
dc.relation.publicationcategoryDiğer


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster