Search
Now showing items 1-7 of 7
Gençlerin Sosyal Medya Kullanım Amaçları ile Sosyal Medya Bağımlılığı İlişkisinin İncelenmesi
(2019)
Mevcut araştırma, gençlerin sosyal medyayı en çok hangi amaçlarla ve nesıklıkla kullanmakta olduğu ile onların sosyal medya kullanım amaçlarıylasosyal medya bağımlılık düzeyleri arasındaki ilişkiyi ortaya çıkarmayıamaçlamaktadır. ...
Hakikat-Ötesi Dönemde Medyaya Güven: Uluslararası Raporlar Üzerinden Bir İnceleme
(2019)
Hakikat-ötesi olarak adlandırılan dönemde, objektif gerçekliğin yerini git gidesahte haberlerin, kişisel duygu ve kanaatlerin almaya başladığı iddia edilmektedir.Sosyal medyanın yalan ve sahte bilgilerin yayılmasını ...
ALTERNATİF DİASPORANIN SOSYAL MEDYA İLETİŞİMİ: “NEW WAVE IN BERLIN” FACEBOOK GRUBU ÖRNEĞİ
(2019)
Türkiye’den Almanya’ya yönelik olarak 20. yüzyılın ikinci yarısında ekonomik kaygılarla başlayan göç süreci,bugün genç ve yüksek eğitimli kesimle birlikte yeni bir boyuta taşınmıştır. Kendilerini “alternatif diaspora” ...
SOSYAL MEDYADA DEZENFORMASYON VE HABER DOĞRULAMA PLATFORMLARININ PRATİKLERİ
(2019)
Yeni iletişim teknolojilerinin 21. yüzyılla birlikte toplumsal hayat ve iletişim ortamı üzerinde dönüştürücü etkileriolmuştur. İnternet ve sosyal medyanın gündelik hayatlara git gide daha fazla entegre olmasıyla birlikte ...
Sosyal Medya Haberlerine Güven ve Kullanıcı Teyit Alışkanlıkları Üzerine Bir İnceleme
(2019)
Mevcut çalışma, kullanıcıların sosyal medya üzerindeki farklı mecralardan aldıkları haberlere olan teyit/güven düzeylerinin ölçülmesi için bir araç tasarlamayı, profesyonel gazeteciler tarafından üretilen haberlerle, ...
Yeni Toplumsal Hareketler ve Dijital Ağlarda İletişim: Eleştirel Bir Yaklaşım
(2019)
Dijital iletişim ağların gündelik hayatımızın bir parçası haline geldiğigünümüzde, yeni toplumsal hareketlerin bu yeni araçları kullanım biçimlerisıklıkla tartışılmaktadır. Toplumsal hareket iletişiminin sosyal medyaplatformlarına ...
THE DIGITALIZATION OF DIPLOMACY AND SOCIAL MEDIA USAGE: A RESEARCH ON EMBASSY FACEBOOK ACCOUNTS
(Kırklareli Üniversitesi, 2019)
Objective: The aim of the study is to put forward the effects of new communication technologies to publicdiplomacy within the “digital diplomacy” conceptual framework via case studies concerning social mediaactivities.Method: ...