Ara
Toplam kayıt 9, listelenen: 1-9
Regional Hegemony Quests in the Middle East from the Balance of Power System to the Balance of Proxy Wars: Turkey as Balancing Power for the Iran - Saudi Rivalry
(2017-12-15)
This study examines the Iran-Saudi rivalry within the context of the changing balance of power in the Middle East. The main research questions were determined to be what the dynamics of the Iran-Saudi rivalry are and what ...
Marka Kişiliği ve Hizmet Kalitesi İlişkisi: Bir Mobil Telekomünikasyon Şirketi Örneği
(2017)
Amaç: Hizmet işletmeleri rekabet edebilmek için farklı yollar aramaktadır. Bunlardan biri de farklılaşmadır. Farklılaşma yöntemi olarak marka kişiliği de önemli bir enstrümandır. Marka kişiliği ve hizmet kalitesi ilişkisinin ...
Maliyet Kontrolü ye Yönetimi İçin Bir Yöntem Önerisi: Standart Maliyet Sapmalarının Dinamik Analizi
(2017-01)
Standart maliyeti yöntemi uygulayan bir işletmenin standart maliyetleri ile fiili maliyet tahakkukları arasında oluşan farklar genellikle mutlak büyüklüklerine göre yorumlanmaktadır. Ancak, en önemli kısıtlarından biri ...
Turkey’s Cultural Diplomacy and Soft Power Policy Towards the Balkans
(Karadeniz Araştırmaları (KARAM), 2017-07-15)
This article examines Turkey’s Balkan policy in 2000s within the framework of cultural diplomacy and soft power. Turkey followed a security-oriented policy due to the conflicting dynamics of the region in 1990s while ...
1965 Genel Seçimleri Öncesinde "Ortanın Solu" Söyleminin Ortaya Çıkışı
(2017-09-26)
Türk Siyasi Tarihi’nde önemli ve uzun yerlerden birine sahip olan Cumhuriyet Halk Partisi (CHP)’nin 1965 Genel Seçimleri’ne çok az bir süre kala kendini resmen ortanın solunda bir parti olarak tanımlaması, CHP’nin merkez ...
Son Tüketicilerin Değer Bilinci ve Fiyat-Kalite İlişkilerinin İnternet Üzerinden Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi: Kırklareli İlinde Bir Araştırma
(2017)
Fiyatlama önemli bir pazarlama enstrümanıdır ve fiyatın tüketici tarafından algılanması pazarlama çıktılarını doğrudan etkiler. Bilimsel literatürdeki çalışmalarda fiyat algılaması boyutları faktör yapıları ile ortaya ...
Recurrent Type-1 Fuzzy Functions Approach for Time Series Forecasting
(2017-05-17)
Forecasting the future values of a time series is a common research topic and is studied using probabilistic and non-probabilistic methods. For probabilistic methods, the autoregressive integrated moving average and ...
Sosyal Ağ Kullanımı ve Siyasi İlgi Bağlamında Gençlerin Online Siyasi Katılımı
(2017)
Amaç: Bu çalışmada, sosyal ağ kullanımı ve siyasi ilgi ile gençlerin online siyasi katılımı arasındaki ilişkiyi incelemek amaçlanmıştır. Yöntem: Kasım 2015 Genel Seçimlerinde oy kullanacağını belirten TC Kırklareli ...
Franchising Kavramının Dönüşümü: Sosyal Franchising
(2017)
Amaç: Franchising; son yılların popüler iş yapma yöntemlerindendir. Günümüzde franchising’i bildiğimiz “ticari” halinden farklı olarak “sosyal” franchising uygulamalarıyla da görmek mümkündür. Bu çalışmada; ticari ...