Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Uygulama ve Akademik Yönüyle Pazarlama Tarihine Bir Bakış
(Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi, 2010-10)
Pazarlama alanındaki çalışmalar ilk çağlardan beri uygulanmaktadır. Ancak akademik çalışmaların, 1800’lü yıllarda başladığını söylemek mümkündür. Günümüz dünyasında her yerde var olan pazarlamanın, gelişimi ve geçirdiği ...
Transnational Consumer Concept and a Research on Identifying Transnational Consumer Profile in Turkey
(2014)
Along with globalization, custom of consuming has been changing too. Globalization is adding a new dimension to the immigration case and revealing new terms like mobility, movement, transnationalism, transnational marketing ...
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinde Glokal Yaklaşımlar: 100 Değerli Global Markanın Türkiye’deki Web Sitelerinin İçerik Analizİ
(Bozok Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, 2009-10)
Günümüzün rekabet ortamında farklılık yaratmak ve rakipler arasından sıyrılmak işletmeler için en önemli kavramlardan biri haline gelmiştir. Müşterilerle kurulan iletişim ve elde edilen geri bildirimler, söz konusu farklılığı ...
Postmodern Kültürün Pazarlama İletişimindeki Rolü ve Çevre Örgütlerinin Postmodern Pazarlama İletişimi Uygulamaları: Greenpeace Örneği
(2010-06)
1960’lı yıllarda öncelikle sanatta ve mimarideki yeni eğilimleri tanımlamak için kullanılan, sonrasında her alana yayılan postmodern kavramının pazarlama bilimini nasıl etkilediğinin anlaşılabilmesi için postmoderni oluşturan ...