dc.contributor.author | Aydın, Ahmet | |
dc.contributor.author | Poyraz, Emel | |
dc.date.accessioned | 2021-12-12T22:01:28Z | |
dc.date.available | 2021-12-12T22:01:28Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.issn | 2146-3417 | |
dc.identifier.issn | 2587-2052 | |
dc.identifier.uri | https://dergipark.org.tr/tr/pub/klujfeas/issue/53391/652370 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.11857/4151 | |
dc.description | DergiPark: 652370 | en_US |
dc.description | klujfeas | en_US |
dc.description.abstract | In the postmodern era, international public balances are shaped by the foreign policies of states. Public diplomacy is a prescription for states before and after the crisis. Mavi Marmara crisis between the State of Israel Republic of Turkey is important for this reason.Turkey's public diplomacy in the aftermath of the Mavi Marmara attack in this study to measure the effects of activities For the purpose of public diplomacy, a questionnaire was applied to 100 people out of 1200 people with similar socioeconomic status and similar social sensitivities. The study was supported by research. The study area was determined as Twitter and the survey was conducted on 100 participants. According to the results of the research, it was determined that the public diplomacy activities of the Turkish foreign affairs after the Mavi Marmara attack were not effective in terms of communication. | en_US |
dc.description.abstract | Post modern çağını yaşadığımız dönemde uluslararası kamuoyu dengeleri devletlerin dış politikalarıyla şekillenmektedir. Kamu diplomasisi, devletler için kriz öncesi ve sonrası kurtuluş reçetesidir. Türkiye Cumhuriyeti’nin İsrail Devletiyle arasındaki Mavi Marmara krizi bu sebeple önemlidir. Çalışmada Mavi Marmara saldırısı sonrası süreçte Türkiye’nin kamu diplomasisi faaliyetlerinin etkisinin ölçülmesi amacıyla kamu diplomasisi ile ilgili benzer sosyoekonomik statüye sahip ve sosyal hassasiyetleri belirlenen 1200 kişiden örneklem olarak 100 kişiye anket uygulanmıştır. Çalışma araştırma ile desteklenmiştir. Çalışma alanı Twitter olarak belirlenmiş ve anket 100 kişi katılımcı üzerinde yapılmıştır. Araştırma sonuçlarında Mavi Marmara saldırısından sonra Türk dış ilişkilerinin kamu diplomasisi faaliyetlerinin iletişim açısından etkili olmadığı tespit edilmiştir. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Kırklareli Üniversitesi | en_US |
dc.relation.ispartof | Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Public Diplomacy | en_US |
dc.subject | Foreign Policy | en_US |
dc.subject | Crisis Communication | en_US |
dc.subject | Mavi Marmara | en_US |
dc.subject | kamu diplomasisi | en_US |
dc.subject | dış politika | en_US |
dc.subject | Kriz iletişimi | en_US |
dc.subject | Mavi Marmara | en_US |
dc.title | After Mavi Marmara Attack, Turkey's Public Diplomacy In The Process Of Operation | en_US |
dc.title.alternative | Mavi Marmara Saldırısı Sonrası Süreçte Türkiye’nin Kamu Diplomasisi Faaliyetleri | en_US |
dc.type | article | |
dc.department | [KLÜ Yayınları] | |
dc.identifier.volume | 9 | en_US |
dc.identifier.startpage | 15 | en_US |
dc.identifier.issue | 1 | en_US |
dc.identifier.endpage | 29 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarı | en_US |