Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorFaiz, Emel
dc.contributor.authorKaplan, Nisa
dc.date.accessioned2021-12-12T22:01:24Z
dc.date.available2021-12-12T22:01:24Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.issn2146-3417
dc.identifier.issn2587-2052
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/klujfeas/issue/56983/754592
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11857/4129
dc.descriptionDergiPark: 754592en_US
dc.descriptionklujfeasen_US
dc.description.abstractBu araştırmanın temel amacı, online müşteri deneyiminin e-sadakat üzerindeki etkisinde e-memnuniyetin aracılık rolünü tespit etmektir. Araştırmada, online ortamda kitap satın alan müşterilerin yaşadığı deneyimlerin e-memnuniyet ve e-sadakat geliştirmedeki etkisi incelenmektedir. Çevrimiçi anket tekniğiyle 301 online kitap satın alma deneyimi yaşamış müşteriden elde edilen veriler analize tabi tutulmuştur. Yapılan regresyon analizi sonuçlarına göre, online müşteri deneyimi boyutlarının e-memnuniyet ve e-sadakat üzerindeki pozitif etkisi istatiksel olarak anlamlı bulunmuştur. Aynı zamanda online müşteri deneyiminin e-sadakat üzerindeki etkisinde e-memnuniyetin kısmi aracılık rolü olduğu görülmüştür.en_US
dc.description.abstractThe main purpose of this research is, to identify the mediating role of e-satisfaction in the impact of the online customer experience on e-loyalty. In the research, the effects of the experiences of customers who buy books online in e-satisfaction and e-loyalty development were also examined. With the online survey technique, data obtained from the customer who had 301 online book purchasing experience were analyzed. According to the results of the regression analysis, the positive effect of online customer experience dimensions on e-satisfaction and e-loyalty was found statistically significant. At the same time, e-satisfaction has a partial mediating role in the impact of online customer experience on e-loyalty.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKırklareli Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofKırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectOnline müşteri deneyimien_US
dc.subjectE-memnuniyeten_US
dc.subjectE-sadakaten_US
dc.subjectAracı değişkenen_US
dc.subjectE-satisfactionen_US
dc.subjectOnline customer experienceen_US
dc.subjectE-loyaltyen_US
dc.subjectMediating variableen_US
dc.titleOnline Müşteri Deneyiminin E-Sadakat Üzerindeki Etkisinde E-Memnuniyetin Aracılık Rolüen_US
dc.title.alternativeThe Mediating Role Of E-Satisfaction In The Impact Of Online Customer Experience On E-Loyaltyen_US
dc.typearticle
dc.department[KLÜ Yayınları]
dc.identifier.volume9en_US
dc.identifier.startpage269en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.endpage289en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster