Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorIşık, Metin
dc.date.accessioned2021-12-12T22:01:18Z
dc.date.available2021-12-12T22:01:18Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.issn2146-3417
dc.identifier.issn2587-2052
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/klujfeas/issue/53391/677693
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11857/4088
dc.descriptionDergiPark: 677693en_US
dc.descriptionklujfeasen_US
dc.description.abstractIn this research, the relationship between image, reputation and student satisfaction was examined. The focus of the research is to determine the effect of corporate image and corporate reputation on student satisfaction. A quantitative research method was adopted and Bitlis Eren University students were preferred as a sample. Data were collected by survey technique. The obtained data were sbjected linear and multiple regression analysis by the Spss program. As a result of the analyzes, it was observed that there were important relationships between the variables. Also, it has been determined that the seen image has a significant impact on corporate reputation. It has been seen that corporate image and corporate reputation also affect student satisfaction and explain it significantly. It can be said that the research findings are guiding data for higher education administrators.en_US
dc.description.abstractBu araştırmada kurumsal imaj, kurumsal itibar ve öğrenci memnuniyeti ilişkisi incelenmiştir. Araştırmanın odak noktası, kurumsal imaj ve kurumsal itibarın öğrenci memnuniyeti üzerindeki etkisini belirlemektir. Nicel bir araştırma yöntemi benimsenmiş olup, örneklem olarak Bitlis Eren Üniversitesi İİBF öğrencileri tercih edilmiştir. Anket tekniğiyle veriler toplanmıştır. Elde edilen veriler Spss programı yardımıyla basit doğrusal ve çoklu regresyon analizlerine tabi tutulmuştur. Analizler sonucunda değişkenler arasında önemli ilişkiler olduğu görülmüştür. Kurumsal imajın kurumsal itibarı önemli ölçüde etkilediği tespit edilmiştir. Kurumsal imaj ve kurumsal itibarın da öğrenci memnuniyetini etkilediği ve önemli oranda açıkladığı görülmüştür. Araştırma bulgularının yükseköğretim yetkilileri için kayda değer bir veri niteliği taşıdığı söylenebilir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKırklareli Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofKırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectImageen_US
dc.subjectReputationen_US
dc.subjectStudent Satisfactionen_US
dc.subjectUniversity Studentsen_US
dc.subjectKurumsal İmajen_US
dc.subjectKurumsal İtibaren_US
dc.subjectÖğrenci Memnuniyetien_US
dc.titleThe Effect Of University Reputation And Image On Student Satisfaction: Example Of Bitlis Eren Universityen_US
dc.title.alternativeÜniversite İtibarı Ve İmajının Öğrenci Memnuniyetine Etkisi: Bitlis Eren Üniversitesi Örneğien_US
dc.typearticle
dc.department[KLÜ Yayınları]
dc.identifier.volume9en_US
dc.identifier.startpage65en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.endpage80en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster