dc.contributor.author | Yeşil, Yeliz | |
dc.contributor.author | Vatan, Ahmet | |
dc.date.accessioned | 2021-12-12T22:01:04Z | |
dc.date.available | 2021-12-12T22:01:04Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.issn | 2146-7684 | |
dc.identifier.issn | 2146-7684 | |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.1501/OTAM_0000000392 | |
dc.identifier.uri | https://dergipark.org.tr/tr/pub/ejovoc/issue/5386/73058 | |
dc.identifier.uri | https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/62515 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.11857/3973 | |
dc.description | DergiPark: 73058 | en_US |
dc.description | ejovoc | en_US |
dc.description.abstract | This study is done for determining Bilecik Şeyh Edebali University ‘s Söğüt and Gölpazarı Vocational Schools students’ willingness for entry into school, knowledge about what their school will provide them in terms of job opportunities and adequacy of their office management education. 5 Likert Scale Survey is applied for 231 students at Söğüt and Gölpazarı Vocational Schools. The statistic analyses are prepared by SPSS 15,0. First part of the study is introduction part, second part is about Office Management and Executive Assistant programme, third part is about the purpose,method and hypotheses of the study, fourth part is about conclusion of the study and the last part is about conclusion | en_US |
dc.description.abstract | Bu çalışma; Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi’nde eğitim veren Söğüt ve Gölpazarı Meslek Yüksekokulları’nın Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı programında okuyan öğrencilerin, okudukları bölümlere isteyerek mi geldikleri, bu bölümlerin kendilerine hangi imkânları sağlayacağı hakkındaki bilgi düzeylerini ve farkındalıklarını, aldıkları büro yönetimi ve yönetici asistanlığı eğitiminin yeterliliği hakkındaki düşüncelerini belirlemek amacıyla yapılmıştır. Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Söğüt Meslek Yüksekokulu ve Gölpazarı Meslek Yüksekokulu Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı programına kayıtlı 231 öğrenciye 5’li Likert ölçeğine göre hazırlanmış bir anket uygulanmıştır. İstatistiksel analizler, SPSS 15,0 kullanılarak hazırlanmıştır. Çalışmanın birinci bölümünde konu ile ilgili giriş yapılmış ve ikinci bölümde meslek yüksekokullarının Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Bölümü hakkında bilgi verilmiş ve üçüncü bölümde ise araştırmanın amacı, yöntemi ve hipotezleri ortaya konmuştur. Dördüncü bölümde, araştırmanın sonucuna değinilmiştir. Daha sonra ise sonuç bölümü yer almaktadır | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Kırklareli Üniversitesi | en_US |
dc.relation.ispartof | Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges) | en_US |
dc.identifier.doi | 10.1501/OTAM_0000000392 | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Yönetici Asistanlığı | en_US |
dc.subject | Büro Yönetimi | en_US |
dc.subject | Meslek Yüksekokulu | en_US |
dc.title | ÖĞRENCiLERiN BÜRO YÖNETİMİ ve YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI EĞİTİMİNE BAKIŞ AÇILARI VE FARKINDALIKLARI ÜZERİNE BİR UYGULAMA | en_US |
dc.type | article | |
dc.department | [KLÜ Yayınları] | |
dc.identifier.volume | 4 | en_US |
dc.identifier.issue | 3 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarı | en_US |