Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorDurmaz, Ayşe
dc.date.accessioned2021-12-12T22:00:45Z
dc.date.available2021-12-12T22:00:45Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn2146-7684
dc.identifier.issn2146-7684
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.1501/OTAM_0000000387
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/ejovoc/issue/5388/73066
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/62523
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11857/3750
dc.descriptionDergiPark: 73066en_US
dc.descriptionejovocen_US
dc.description.abstractCareer development starts in childhood and continues during the whole life. During this stage, individual establishes vocational identity. Vocational identity means establishing self identity related to work life. Career development needs separate attention during high school years. Because the youth should decide on their careers in these years. This study aims to investigate the opinions of teachers who are at different career stages related to students’ career development. To do this, interviews were done with 32 teachers at different career stages from three high schools. The interviews were analyzed using content analysisen_US
dc.description.abstractKariyer gelişimi çocukluk döneminde başlar ve yaşam boyunca devam eder. Bu dönem bireyin ‘mesleki kimlik oluşturma’ diye de isimlendirilen çalışma hayatı ile ilgili bir benlik duygusu oluşturması ile devam eder. Kariyer gelişimi süreci lise yıllarında ayrı bir önem arzeder. Çünkü gençler bu dönemlerinde, meslek olarak seçecekleri alanları belirlemek ve kariyerleri hakkında karar vermek durumundadırlar. Bu çalışma farklı kariyer evrelerinde olan öğretmenlerin öğrencilerin kariyer gelişimlerine ilişkin görüşlerini araştırmayı amaçlamaktadır. Bu amaçla üç Anadolu Lisesinden beş farklı kariyer evresinde olan 32 öğretmenle görüşmeler yapılmıştır. Görüşmeler içerik analizi yolu ile analiz edilmiştiren_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKırklareli Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofEjovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges)en_US
dc.identifier.doi10.1501/OTAM_0000000387
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectcareer stageen_US
dc.subjectcareer developmenten_US
dc.subjectkariyer evresien_US
dc.subjectkariyer gelişimien_US
dc.titleAT DIFFERENT CAREER STAGES TEACHERS’ OPINIONS ABOUT STUDENTS’ CAREER DEVELOPMENTen_US
dc.title.alternativeFARKLI KARİYER EVRELERİNDE OLAN ÖĞRETMENLERİN ÖĞRENCİLERİN KARİYER GELİŞİMLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİen_US
dc.typearticle
dc.departmentMeslek Yüksekokulları, Lüleburgaz Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
dc.identifier.volume4en_US
dc.identifier.startpage11en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.endpage20en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarıen_US
dc.institutionauthorDurmaz, Ayşe


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster