Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÇınar, Hülya
dc.contributor.authorÖzden, Selma
dc.contributor.authorÖzkuk, Ömür
dc.contributor.authorÇokay, Filiz
dc.date.accessioned2021-12-12T22:00:44Z
dc.date.available2021-12-12T22:00:44Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn2146-7684
dc.identifier.issn2146-7684
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/ejovoc/issue/5386/73041
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/62498
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11857/3741
dc.descriptionDergiPark: 73041en_US
dc.descriptionejovocen_US
dc.description.abstractTwo-years degree students who continue their education in Office Administration and Secretaryship programmes in Dumlupınar University are main mass of study. According to the results obtained, it has tried to specify significant relations at the salient point between conflict management strategies and emotional intelligence aspects, and it has done prudential evaluation and proposal about issueen_US
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı; Büro Yönetimi ve Sekreterlik programında halen öğrenimleri devam eden ön lisans öğrencilerinin duygusal zeka düzeyleri ile çatışma yönetimi stratejileri arasındaki ilişkiyi belirlemektir. Bu amaçla konunun kuramsal çerçevesini belirlemeye yönelik olarak literatür taramasının ardından elde edilecek veriler ışığında öğrencilerin çatışma yönetimi stratejilerinde duygusal zekanın rolünü incelemeye ilişkin saha çalışması ile anket uygulanacaktır. Çalışmanın ana kütlesi Dumlupınar Üniversitesi’nde Büro Yönetimi ve Sekreterlik programlarında öğrenimlerinde devam eden ön lisans öğrencileridir. Elde edilen sonuçlara göre, çatışma yönetim stratejileri ile duygusal zeka boyutları arasında dikkat çeken nitelikteki önemli ilişkiler belirlenmeye çalışılmış ve konuyla ilgili geleceğe yönelik öneri ve değerlendirmeler yapılmıştır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKırklareli Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofEjovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges)en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectBüro Yönetimi ve Sekreterliken_US
dc.subjectDuygusal Zekaen_US
dc.subjectÇatışma Yönetimi Stratejilerien_US
dc.titleBÜRO YÖNETİMİ VE SEKRETERLİK ÖĞRENCİLERİNİN DUYGUSAL ZEKÂ DÜZEYLERİ İLE ÇATIŞMA YÖNETİMİ STRATEJİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİSİ: DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİen_US
dc.typearticle
dc.department[KLÜ Yayınları]
dc.identifier.volume4en_US
dc.identifier.startpage189en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.endpage197en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster