Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Otel İşletmelerinde Konuk İletişimi ve Müşteri İlişkileri Yönetimi
(Paradigma Akademi, 2019-10)
Latince “communis” kelimesinden türetilmiş olan iletişim kavramı batı dillerinin çoğunda “communication” şeklinde kullanılmakta olup “bireyler arasında anlamları ortak kılma süreci” (Mısırlı, 2008: 1); Türk Dil Kurumu (TDK) ...
Service Quality Measurement of Higher Education Institutions in TR21 Thrace Region: A Study on Tourism Students
(2019)
The service quality levels of the three higher education institutions in the TR21 Thraceregion were found to be slightly above the middle level (x?3.41). Carried out to identify thelink between the sub-dimensions of the ...
Turistlerin Destinasyon Seçimi Öncesi Beklentileri ve Satın Alma Sonrası Değerlendirmeleri: Kapadokya Örneği
(2019-04-03)
Literatürde turistik destinasyonlarda hizmet kalitesi boyutları ile ilgili çeşitli çalışmalar mevcuttur. Bu çalışmalarda destinasyon hizmet kalitesi boyutlarının konaklama hizmetleri, yerel ulaşım hizmetleri, hijyen ve ...