Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
The Importance Of Knowledge Management To Achieve Sustainable Competitive Advantage
(2008)
The aim of this study is to clarify the knowledge management concept and to indicate the strategical importance of the knowledge management activities for organizations to achieve sustainable competitive advantage. Today ...
Yer Markalaştırma Kavram Ve Uygulamalarına Genel Bir Bakış
(Süleyman Demirel Üniversitesi Basımevi, 2008-10-19)
Yer Markalaştırma, ‘bir yerin imajının, stratejik yenilik ve koordine edilmiş ekonomik, ticarî, sosyal, kültürel ve hükümet politikaları yoluyla yönetilmesidir’. Farklı kültürleri tanımak isteyen tüketici talebinde artış ...
On the Solutions of Systems of Difference Equations
(Hindawi Publishing Corporation Advances in Difference Equations, 2008)
We show that every solution of the following system of difference equations xn 1 1 xn 2 / xn 2 ? 1 , x 2 n 1 x 3 n / xn 3 ? 1 , . . . , xn k 1 xn 1 / xn 1 ? 1 as well as of the system xn 1 1 xn k / xn k ? 1 , xn 2 ...
DESIGN AND MANUFACTURE OF AN AUTOMATIC SEQUENTIAL RAIN SAMPLER: TESTING WITH SUB-EVENTS
(Int Scientific Conference Sgem, 2008)
The preliminary goal of this study is to design, construct and test an automatic sequential precipitation sampling instrument. Testing includes collection of sequential precipitation samples, analyzing them and trying to ...
Türkiye’de Elektronik Ticaret Uygulamasında Karşılaşılan Muhasebe Sorunları İle İlgili Bir Araştırma
(2008-01)
Yeni ekonomi ve bilgi çağının getirdiği değerler arasında yer alan bilgiye ulaşmanın ve bu bilgiyi paylaşmanın gittikçe kolaylaşması, bunun sonucunda da günlük yaşantılarda kullanılan bir takım değerlerin değişmesi söz ...