Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
Siyasal Katılım ve Üniversite Öğrencilerinin Siyasal Katılıma Bakışı: Babaeski Meslek Yüksekokulu Örneği
(2019-05)
İnsanlığın ve birlikte yaşamanın başlangıcına kadar götürülebilecek olan bir olgu olarak karşımıza çıkan siyaset hemen her toplumda önemli bir kurumdur. Özellikle 2000 sonrası süreçte değişen kamu yönetimi anlayışıyla ...
A Research on Brand Addiction
(2014)
Brand is an acknowledged concept increasing the value of a product and services as well as providing convenience to its buyer. Seller, along with availing himself, obtains a link between himself and buyer. This phenomena ...
Siyasal Davranış: Siyasal Katılıma Giden Yol
(2019-09-25)
İnsanlar bireysel olarak veya toplumsal bir yapı içinde, kendilerini etkileyen olaylara karşı tepki verirler. Tepkilerin türü, boyutu ve şekli bireyin cinsiyetine, yaşına, yaşadığı yere, mesleğine, toplum yapısı gibi ...
Üniversite Öğrencilerinin Hayata Bakış Açılarının Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma
(Selçuk Üniversitesi Akşehir MYO, 2016-12-31)
Bu çalışmada amaç üniversite öğrencilerinin hayat bakışlarını ortaya koymaktır. Bu amaçla anket çalışmasıyla birincil verilere dayalı olarak gerçekleştirilen araştırma sunulmuştur. Araştırmanın evrenini Kırklareli ...
Osmanlı ve Türkiye’nin Yerel Yönetim Geleneğinde İl Özel İdarelerinin İşlev Sorunu
(2019-04-25)
İl özel idarelerinin Osmanlı ve Türkiye’nin yerel yönetim geleneği içindeki işlevi statik bir seyir izlememektedir. Yerel yönetim yapısında meydana gelen değişimler, il özel idarelerinin dalgalı bir şekilde gelişmesine ...
Bireysel Emeklilik Sisteminde Otomatik Katılımın Türkiye'de Gelişiminin İzlenmesi
(2019-12-31)
Otomatik Katılım Sistemi, 4632 sayılı Bireysel Emeklilik Tasarruf ve Yatırım Sistemi Kanunu’nda yapılan değişiklikle 2017 yılında yürürlüğe girmiştir. Türkiye’de sosyal güvenlik sisteminin tamamlayıcısı olmak üzere gönüllü ...
İşkoliklik Üzerine Kırklareli'de Bir Araştırma
(2016-01)
Bu çalışmada Kırklareli ilinde faal halde bulunan, muhasebe mesleği ile uğraşan kişilerin iş koliklik düzeylerinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Bu çalışmada öncelikle iş koliklik üzerine bir değerlendirme yapılmıştır. ...
A RESEARCH ON BRAND ADDICTION
(2014)
Bu çalışmada marka bağımlılığına ilişkin örnek tüketici kitlesi üzerinde şampuan markaları tercihleri ortaya konmaya çalışılmıştır. Çalışmanın amacı seçilen tüketici kitlesinin kullandıkları markaya olan bağımlılıklarını ...