Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Basel IV: Reform or a new era?
(Peter Lang AG, 2019)
[No abstract available]
Yabancı turistlerce algılanan müze imajı: Ayasofya ve Topkapı Sarayı Müzesi karşılaştırması
(Kırklareli Üniversitesi, 2019)
Müzeler turizm açısından değerlendirilen önemli yerlerdir. Müzelerin turistlerin istek ve ihtiyaçlarını anlaması, turizm ve eğlence alanında başarılı olabilmesi için müze imajı önemli bir unsurdur. Bu çalışmada, yabancı ...
Unutulmaz turizm deneyiminin destinasyon sadakatine etkisi: Bursa üzerine bir araştırma
(Kırklareli Üniversitesi, 2020)
Deneyimler üzerine kurulu yapısal özelliğiyle öne çıkan turizm sektörü, her geçen gün turistlerin istek ve ihtiyaçlarına göre şekillenmekte ve gelişmektedir. Dolayısıyla ziyaretçiler ürün veya hizmet satın alımı yaparken ...
The Investigation of Festival Loyalty of Local Public According to Demographic Variables
(2020)
The aim of this study is to examine the perception of local people about festival loyalty in termsof demographic variables. The sample of this study consists of indigenous people living in Şiledestination. Data were collected ...
Yerel Halkın Festival Etkilerine Yönelik Algılarının Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma
(2020)
Bu araştırmada Uluslararası Şile Bezi Kültür ve Sanat Festivali’ne katılan yerel halkınfestival etkilerine yönelik algıları, algıladıkları değer, memnuniyet ve sadakatleriölçülmüştür. Araştırmada festivale katılan 97 yerli ...
Credits and credit analysis in banking sector
(Peter Lang Publishing Group, 2019)
The main activity of banks can be defined as providing funds to who needs funds by collecting deposits. Banks, which are a commercial enterprise, have to perform transactions called credit analysis in order to minimize the ...