Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBilgen, Ebru
dc.date2014-11-05
dc.date.accessioned2014-11-12T13:03:50Z
dc.date.available2014-11-12T13:03:50Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationBilgen, E. (2012). Marka Toplulukları: Literatür Taraması ve Harley Davidson Örneği, 2, 1-24.
dc.identifier.issn2147  3390
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11857/275
dc.description.abstractGünümüzde marka topluluğu oluşturma, marka topluluklarına üye olma, yapılan etkinliklere katılma ve marka ruhunu paylaşma yükselen bir trend haline gelmektedir. Bu nedenle bu çalışmada, marka topluluklarının önemi, müşteriler ve firmaya olan etkileri kavramsal olarak değerlendirilmektedir. Ardından da dünyada en çok üyeye sahip olan marka topluluklarından biri olan Harley Davidson marka topluluğu örneği incelenmektedir. Çalışmanın sonucunda marka topluluklarına katılımın müşteri sadakatini arttırabileceği, ürün, marka ve diğer müşteriler ile daha pozitif ilişkiler kurulabileceği, ağızdan ağza iletişim faaliyetlerinin artabileceği ve markaya genel olarak daha yüksek bir değer sağlayabileceğinin mümkün olduğu görülmektedir.
dc.description.abstractNowadays it is becoming an uprising trend to build a brand community, to be a member of such brand communities and to share the spirit of the brand. For this reason, the importance of the brand communities and their effects on the companies are evaluated conceptually in this study. Followingly, a brand community which has the most number of members all over the world in this manner; Harley Davidson will be examined. As the conclusion of the study, it is seen that the attendance to the brand communities can increase the customer loyalty; more positive relationships can be built with the product, brand and the other customers; the word-of-mouth activities can be increased and basically a higher value can be provided to the brand.
dc.language.isotur
dc.relation.ispartofİstanbul Sosyal Bilimler Dergisi
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/us/*
dc.subjectMarka
dc.subjectMarka Toplulukları
dc.subjectMarka Toplulukları Modelleri
dc.subjectBrand
dc.subjectBrand Communities
dc.subjectBrand Community Models
dc.titleMarka Toplulukları: Literatür Taraması Ve Harley Davidson Örneği
dc.title.alternativeBrand Communities: Lıterature Revıew And The Case Of Harley Davidson
dc.typearticle
dc.department[KLÜ]
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

info:eu-repo/semantics/openAccess
Aksi belirtilmediği sürece bu öğenin lisansı: info:eu-repo/semantics/openAccess