Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖzgören, Ferahnur
dc.date2014-11-03
dc.date.accessioned2014-11-06T14:11:37Z
dc.date.available2014-11-06T14:11:37Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationÖzgören, F. “Deneyimsel Markalama”. İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi. Sayı 3, http://www.istjss.org/Makale/70-deneyimsel-markalama, ISSN: 2147 – 3390 (2013).
dc.identifier.urihttp://www.istjss.org/Makale/70-deneyimsel-markalama
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11857/272
dc.description.abstractRekabetin küreselleşmesi ve yoğunlaşması ile birlikte, işletmeler ürünlerle birlikte hizmet sağlamanın ötesine de geçerek müşterilerine eşsiz deneyim sağlama çabası içerisine girmiştir. Dolayısıyla, firmalar, rekabet stratejilerini söz konusu olan eşsiz deneyimler aracılığıyla oluşturmaya çalışmaktadır. Bu bağlamda, deneyimsel pazarlama kavramı ortaya çıkmakta ve işletmeler müşterilerine deneyim yaşatmaya yönelik pazarlama uygulamalarında markalarını da göz önünde bulundurarak rekabet avantajı elde etmektedir. Buradan hareketle çalışmada deneyim, deneyimsel pazarlama ve deneyimsel markalama kavramları detaylı biçimde incelenmektedir.
dc.description.abstractWith the globalization and intensification of market competition, enterprises struggle to provide a unique experience beyond service provision for customers with their products. Therefore, companies try to create their competition strategies by mentioned unique experiences. In this context,experiential marketing concept emerges and enterprises achieve competitive advantage to give its customers experience by taking their brands into account. Hence in this study, experience, experiential marketing and experiential branding concepts are examined in detail
dc.language.isotur
dc.relation.ispartofİstanbul Sosyal Bilimler Dergisi
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectDeneyim
dc.subjectDeneyimsel Pazarlama
dc.subjectDeneyimsel Markalama
dc.subjectExperience
dc.subjectExperiential Marketing
dc.subjectExperiential Branding
dc.titleDeneyimsel Markalama
dc.title.alternativeExperiential Branding
dc.typearticle
dc.department[KLÜ]
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster