Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Turistik Ürün Tercihinde Sosyal Medyanın Rolü ve Etik İlişkisi
(2012)
Teknolojinin gelişmesi ve yaygınlaşması ile birlikte ülkemizde ve dünyada internet kullanım oranı büyük bir hızla artmaktadır. Tüketicilerin de mal ve hizmet alımlarında pazarlamanın bu yeni pazarlama kanalından etkilendikleri ...
Restoran Pazarlamasında 7 P: Etnik Bir Restoranda Örnek Olay İncelemesi
(2017)
Günümüzde değişen tüketici beklentilerini karşılamanın yanı sıra artan rekabet karşısında restoran işletmecileri pazarlama karması elemanlarında önemli değişikliklere gitmektedir. Bu çalışmanın amacı etnik restoran pazarlaması ...
Araç Kiralama Sektöründe Rekabet Belirleyicilerinin İşletme Performansına Etkisi: Turizm Destinasyonlarında Bir Araştırma
(2016)
Araştırmanın amacı, araç kiralama sektöründe rekabet belirleyicilerinin işletme performansı üzerine etkilerini tespit etmektir. Çalışma hem nitel hem de nicel araştırma yöntemine dayanmaktadır. Araştırmada önce İstanbul ...