Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Müşterilerin Satın Alma Karar Süreçlerine Etkisi ve Bir Uygulama; İstanbul Seyahat Acenteleri Örneği
(2014-02)
Agızdan agıza iletisimden faydalanılarak olusturulan agızdan agıza pazarlamanın ayrıntılı biçimde incelenmesi ve seyahat acentelerinin müsterileri üzerindeki etkileri arastırılmaktadır. Çalısma sonucunda turizm isletmelerine ...
Zincir/ Grup Otel İşletmelerinde Müşterilerin Marka Değerine Yönelik Tutumsal Farklılıklarının İncelenmesi: İstanbul İli Örneği
(2014)
Bu araştırma, zincir/grup otel müşterilerinin marka değeri bileşenlerini açığa çıkarmayı ve otel müşterilerin marka değerine yönelik tutumsal farklılıklarının incelemesini amaçlamaktadır. Araştırmaya İstanbulda faaliyet ...
Alışveriş Merkezi Tüketicilerine Yönelik Rekreatif Alışveriş Ölçeği'nin Geliştirilmesi: İstanbul Örneği
(2014)
Bazı tüketiciler için alışveriş merkezlerinde temel birtakım ihtiyaçların giderilmesinden ibaret olan alışveriş eylemi, pek çok tüketici için alışverişten haz alınmasına gerek duyulan, eğlence temelli alışverişe diğer bir ...
ARAÇ KİRALAMA İŞLETMELERİNE YÖNELİK MÜŞTERİ ŞİKÂYETLERİNİN ANALİZİ
(Kırklareli Üniversitesi, 2014)
It has always been obligation for corporations to satisfy their customers to whom they owe their existence. Complaints put over at unsatisfying cases by customers are the most important source of information for corporations ...