Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorDülgeroğlu, İsmail
dc.date.accessioned2021-12-12T16:51:25Z
dc.date.available2021-12-12T16:51:25Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.issn1303-0248
dc.identifier.issn2687-5594
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.31467/uluaricilik.586270
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TXpReE1UWTBOQT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11857/2547
dc.description.abstractThis study aims to model the relationship between honey quality and honey purchasing. To reach theaim of this research honey consumption patterns are investigated. The location of the study wasKırklareli and the convenience sampling method was used. Data were collected by questionnairemethod. Structural equation modelling with partial least squares method was used to identify therelationship between honey quality and purchasing. A significant relationship was found betweenhoney quality and honey purchasing, but the honey quality perception of the participants showed adifferent outcome. Brand names and warrantees on the labels had no impact on honey qualityperception. This finding indicates that there is a very unique approach that honey marketers shouldbe taking when it comes to selling honey.en_US
dc.description.abstractBu çalışma, bal kalitesi ile bal satın alımı arasındaki ilişkiyi modellemeyi amaçlamaktadır. Bu araştırmanın amacına ulaşmak için bal tüketim yapıları da gösterilmiştir. Çalışmanın evreni Kırklareli'dir. Kolayda örnekleme yöntemi kullanılmıştır. Veriler anket yöntemi ile toplanmıştır. İlişkiyi tanımlamak için kısmi en küçük kareler yöntemiyle yapısal eşitlik modellemesi kullanılmıştır. Bal kalitesi ile bal satın alımı arasında anlamlı bir ilişki bulunmuştur ancak katılımcıların bal kalitesi algıları farklı yapılar göstermiştir. Etiketteki garantilerin ve marka isimlerinin bal kalitesi algısında yeri yoktur. Bu bulgu bal pazarlamacılarına çok farklı bir yaklaşımı işaret etmektedir.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.relation.ispartofUludağ Arıcılık Dergisien_US
dc.identifier.doi10.31467/uluaricilik.586270
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subject[No Keywords]en_US
dc.titleHONEY QUALITY AND HONEY PURCHASING RELATIONSHIPen_US
dc.title.alternativeBal Kalitesi ve Bal Satın Alma İlişkisien_US
dc.typearticle
dc.departmentFakülteler, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
dc.identifier.volume19en_US
dc.identifier.startpage136en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.endpage142en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.scopus2-s2.0-85080926039en_US
dc.institutionauthorDülgeroğlu, İsmail


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster