Ara
Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10
Organic Food Consumption Scale (OFC): Development and Validation
(2019)
The purpose of this study is to develop and validate the Organic Food Consumption Scale (“OFC”), a new measurement scale for organic food consumption. The questionnaire was administered to consumers of organic food ...
Sosyal Ağ Kullanımı ve Siyasi İlgi Bağlamında Gençlerin Online Siyasi Katılımı
(2017)
Amaç: Bu çalışmada, sosyal ağ kullanımı ve siyasi ilgi ile gençlerin online siyasi katılımı arasındaki ilişkiyi incelemek amaçlanmıştır. Yöntem: Kasım 2015 Genel Seçimlerinde oy kullanacağını belirten TC Kırklareli ...
Akademisyenlerin İş Memnuniyetini Etkileyen Faktörlerin Değerlendirilmesi: Kırklareli Üniversitesi Örneği
(2017)
Akademisyenlerin çalışmaları ve gerçekleştirdikleri faaliyetler; kaliteli eğitim, nitelikli insan yetiştirme ve bilimde ilerleme konularında önemli katkılar sağlamaktadır. Daha kaliteli eğitim verilerek öğrencilerin ...
Mba Students’ Satisfaction and Loyalty: State vs. Private Universities in Turkey
(2013)
The purpose of this paper is to explore the construct of student satisfaction and analyze its relationship with student loyalty in the context of state and private universities. A 45-item Turkish questionnaire adapted ...
SOSYAL AĞ KULLANIMI VE SİYASİ İLGİ BAĞLAMINDA GENÇLERİN ONLINE SİYASİ KATILIMI
(Kırklareli Üniversitesi, 2017)
Amaç: Bu çalışmada, sosyal ağ kullanımı ve siyasi ilgi ilegençlerin online siyasi katılımı arasındaki ilişkiyi incelemek amaçlanmıştır. Yöntem: Kasım 2015Genel Seçimlerinde oy kullanacağını belirten TC Kırklareli Üniversitesi ...
THE AFFECTING FACTORS OF CONSUMERS’ ORGANIC FOOD PURCHASE CHOICES
(Kırklareli Üniversitesi, 2016)
The demand for organic food has been growing constantly in recent years. The most basiccause of this situation is individuals’ desire to protect both their health and environmentas a result of their raising self-awareness. ...
Kobi’lerin İhracat Performansını Belirleyen Faktörler
(2016)
A consensus has not been reached on export performance although it is one of the most researched topics in the international marketing literature. Findings cannot be instructive for developing countries not only due to ...
Franchising Kavramının Dönüşümü: Sosyal Franchising
(2017)
Amaç: Franchising; son yılların popüler iş yapma yöntemlerindendir. Günümüzde franchising’i bildiğimiz “ticari” halinden farklı olarak “sosyal” franchising uygulamalarıyla da görmek mümkündür. Bu çalışmada; ticari ...
Tüketicilerin Organik Gıda Satın Alma Tercihlerini Etkileyen Faktörler
(2016)
Organik gıdalara olan talep son yıllarda giderek artmaktadır. Bunun en temel sebebi bireylerin giderek bilinçlenmesi neticesinde hem kendi sağlıklarını hem de çevreyi korumak istemeleridir. Dünya’da olduğu gibi ülkemizde ...
EVOLUATION OF FRANCHISING CONCEPT: SOCIAL FRANCHISING
(Kırklareli Üniversitesi, 2017)
Purpose: Franchising is a popular way of doing business in recentyears. Today, it is possible to see franchising through "social"franchising applications, unlike the "commercial" we know. The purpose of this study is to ...