Güncel Gönderiler: Fakülteler
Toplam kayıt 2275, listelenen: 2041-2060
-
IQ-Math Based Designing of Fourth Order Runge-Kutta Algorithm on FPGA and Performance Analysis According to ANN Approximation
(2018-08-20)In this paper, the design of the fourth order Runge-Kutta (RK4) algorithm has been performed using 32- bit IQ-Math (16I-16Q) fixed point number format in VHDL on FPGA. The designed system has been implemented into 3-B ... -
Graded Diextremities
(2018)In this paper, the concept of graded diextremity is defined on textures as a generalization of diextremities on textures and some properties of graded diextremity are obtained. It is shown that each graded diuniformity ... -
Mba Students’ Satisfaction and Loyalty: State vs. Private Universities in Turkey
(2013)The purpose of this paper is to explore the construct of student satisfaction and analyze its relationship with student loyalty in the context of state and private universities. A 45-item Turkish questionnaire adapted ... -
Akademisyenlerin İş Memnuniyetini Etkileyen Faktörlerin Değerlendirilmesi: Kırklareli Üniversitesi Örneği
(2017)Akademisyenlerin çalışmaları ve gerçekleştirdikleri faaliyetler; kaliteli eğitim, nitelikli insan yetiştirme ve bilimde ilerleme konularında önemli katkılar sağlamaktadır. Daha kaliteli eğitim verilerek öğrencilerin ... -
Organic Food Consumption Scale (OFC): Development and Validation
(2019)The purpose of this study is to develop and validate the Organic Food Consumption Scale (“OFC”), a new measurement scale for organic food consumption. The questionnaire was administered to consumers of organic food ... -
Benchmarking
(2001)In this article benchmarking subject is taken into consideration. Benchmarking is a comparison process which provides useful information for improving almost each business activity. It has got different kinds such as ... -
Tüketicilerin İnternetten Alışverişte Web Sitesi ile İlgili Karşılaştığı Sorunlar
(2003)Shopping in internet is used by many consumers as an alternetive to many shopping channels. One important thing about internet shopping is web sites. Companies advert their products and services in these sites. An effectiye ... -
Bir Hizmet İşletmesi Olan Sağlık Kuruluşlarında Bilgisayar Kullanımı ve Bilgisayara Dayalı Kayıt Sisteminin Önemi
(2005)Sağlam bireyin sağlığını koruma ve geliştirme, hasta bireyin ise bir an önce iyileştirilmesini amaçlayan sağlık kuruluşlarında bilgi çağının gereklerini yerine getirmek bağlamında otomasyona geçilmesi, bilgisayar ... -
Sosyodemografik Değişkenlerin Hasta Memnuniyetine Etkisi
(2006)Patient satisfaction is an important measure of service quality (SQ) in health care organizations. Patient satisfaction and their expectations of care are valid indicators of service quality. This article reports the results ... -
İşletmelerin Meslek Yüksekokulu Mezunları İle İlgili Görüşleri Ve Beklentileri (Lüleburgaz İlçe Sınırlarında Faaliyet Gösteren İşletmeler Üzerine Bir Araştırma)
(2007)Eğitim, kalkınmanın en önemli itici gücüdür. Eğitilmiş insan rekabet üstünlüğü kazanmada önemli bir kaynaktır. Günümüzde işletmeler rekabet gücünü arttırabilmek için değişen şartlara uyum sağlayabilen, teknolojik uygulamaları ... -
Pazarlama İletişimi Araçlarının Türk Şarap Sektörü Açısından İncelenmesi
(2010)Türkiye ekilen üzüm alanları, üzüm verimi ve üzüm üretimi açısından iyi bir durumda olmasına rağmen dünya şarap üretimi bakımından çok alt sıralarda yer almaktadır. Sektörün en önemli eksikliği, şarabı hem yurt içi hem ... -
Toplam Kalite Yönetimi ve Uygulamaları Çerçevesinde Kırklareli Üniversitesi Meslek Yüksekokulları Öğrenci Memnuniyeti Araştırması
(2010)Nitelikli işgücü; ancak kaliteli eğitim, donanımlı öğretim elemanları ve yeterli fiziki koşulların sağlanması ile yetiştirilebilir. Öğrencilerin aldıkları eğitimden, öğretim elemanlarından fiziki şartlardan ne ölçüde ... -
Kırklareli İlinin Sosyoekonomik Kalkınmasında Mekan (Şehir) Pazarlamasının Rolü
(2011)Mekan sahip olduğu çekim gücüne bağlı olarak değişik kitlelerin ekonomik faaliyetlere katılmalarını sağlayabilir. Ancak mekanın gelişebilmesi, yeterli talebe ulaşması ve sürdürülebilir bir yapıya kavuşması çağdaş pazarlama ... -
Tüketicilerin Organik Gıda Satın Alma Tercihlerini Etkileyen Faktörler
(2016)Organik gıdalara olan talep son yıllarda giderek artmaktadır. Bunun en temel sebebi bireylerin giderek bilinçlenmesi neticesinde hem kendi sağlıklarını hem de çevreyi korumak istemeleridir. Dünya’da olduğu gibi ülkemizde ... -
Kobi’lerin İhracat Performansını Belirleyen Faktörler
(2016)A consensus has not been reached on export performance although it is one of the most researched topics in the international marketing literature. Findings cannot be instructive for developing countries not only due to ... -
Franchising Kavramının Dönüşümü: Sosyal Franchising
(2017)Amaç: Franchising; son yılların popüler iş yapma yöntemlerindendir. Günümüzde franchising’i bildiğimiz “ticari” halinden farklı olarak “sosyal” franchising uygulamalarıyla da görmek mümkündür. Bu çalışmada; ticari ... -
Sosyal Ağ Kullanımı ve Siyasi İlgi Bağlamında Gençlerin Online Siyasi Katılımı
(2017)Amaç: Bu çalışmada, sosyal ağ kullanımı ve siyasi ilgi ile gençlerin online siyasi katılımı arasındaki ilişkiyi incelemek amaçlanmıştır. Yöntem: Kasım 2015 Genel Seçimlerinde oy kullanacağını belirten TC Kırklareli ... -
Dış Politika Analizinde Yeni Bir Analiz Çerçevesi Olarak Kamu Diplomasisi
(Akdeniz Üniversitesi, 2017-05-26)Bu araştırma, kamu diplomasisini Dış Politika Analizinde (DPA) yeni bir analiz çerçevesi olarak sunmaktadır. Devletlerin halklarla iletişim ve ilişkileri olan kamu diplomasisi (KD), 1960’ların ortalarında ortaya çıkmış ... -
Cep Telefonu Marka Tercihinde Etkili Olan Faktörler (Kırklareli Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma)
(2008)Cep telefonu pazarı gelişim ve değişimlerin çok hızlı yaşandığı bir pazardır. Neredeyse her gün farklı tasarımda, farklı teknik özelliklere sahip cep telefonları pazara sunulmaktadır. Günümüzde cep telefonu marka seçiminde ... -
Türkiye’nin Asya Politikası
(TASAM YAYINLARI, 2012-06-01)Bu çal›flmada 2003–2009 y›llar› aras›nda AK Parti döneminde Türkiye’nin Asya politikas›, ekonomi-politik yaklafl›m çerçevesinde ele al›nacakt›r. Öncelikle, Asya’n›n önemi ve son dönemlerdeki bölgede ön plana ç›kan geliflmeler ...