Ara
Toplam kayıt 35, listelenen: 1-10
Muhasebe Meslek Mensuplarının TMS/TFRS Hakkında Yetkinlik Düzeylerinin İncelenmesi: Ankara İli Örneği
(2016-06)
Küreselleşen dünyada finansal tabloların ve muhasebe uygulamalarının uyumlaştırılması çabası muhasebe meslek mensuplarından ve muhasebe eğitiminden beklentileri de değiştirmiştir. Bu çalışmanın amacı 01.01.2013 tarihi ...
Akademisyenlerin İş Memnuniyetini Etkileyen Faktörlerin Değerlendirilmesi: Kırklareli Üniversitesi Örneği
(2017)
Akademisyenlerin çalışmaları ve gerçekleştirdikleri faaliyetler; kaliteli eğitim, nitelikli insan yetiştirme ve bilimde ilerleme konularında önemli katkılar sağlamaktadır. Daha kaliteli eğitim verilerek öğrencilerin ...
Sosyal Hizmet Alanında Çalışanların Hizmetiçi Eğitim Programlarını Değerlendirmeleri: Bir Büyükşehir Belediyesinde Araştırma
(2015)
Sosyal Hizmet alanında çalışanların hizmetiçi eğitim programlarını değerlendirmeleri ve hizmetiçi eğitim programlarından beklentilerinin belirlenmesi araştırmanın amacını oluşturmaktadır. Bir büyükşehir belediyesinde yapılan ...
Hemşirelik Bakımını Olumsuz Etkileyen Etmenler İle Hemşirelerin Stresle Başa Çıkma Yöntemleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
(2019)
Amaç: Hemşirelik bakımını olumsuz etkileyen etmenler ile hemşirelerin stresle başa çıkma yöntemleri arasındaki ilişkiyi incelemektir. Gereç ve Yöntemler: Kesitsel-tanımlayıcı tipte yapılan araştırmanın örneklemini bir ...
School Happiness: Parents’ Opinion on Required Qualifications for School Happiness
(2018)
In this study it was aimed to determine the parents’ opinions on the requiredqualifications for students’ happiness in school. This study was designed as aqualitative research design. Study group consists 20 parents. A ...
JAPON EĞİTİM SİSTEMİNE GENEL BİR BAKIŞ
(2018)
Uzakdoğu’nun okyanusta sıkışmış ülkesi Japonya, kuvvetlisorumluluk ve rekabet duygusuyla, II. Dünya Savaşı’ndan sonra büyükdeğişimleresahneolmuştur.Yüzölçümüyleülkemizinyarıbüyüklüğündeki, nüfusumuzun iki katına sahip bir ...
AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR BAKANLIĞINDA ÇOCUK GELİŞİMCİ OLMAK
(2018)
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı’na (ASPB) bağlı kuruluşlarda görev yapan çocuk gelişimcilerin çalışma koşullarına ilişkin görüşlerinin incelenmesi amacıyla yapılan, nitel modelde tasarlanan bu araştırmada, durum deseni ...
Öğretmenlerin Öğretmeye Yönelik Metaforik Algıları
(2018)
Bu araştırmada öğretmenlerin öğretmeye yönelik metaforik algılarını belirlemek için nitel desen kullanılmıştır. Araştırmanın katılımcılarını 2016-2017 eğitim öğretim yılında Kırklareli İli’nde görev yapmakta olan öğretmenler ...
Çocukların Bilişsel Tempoları İle Sosyal Problem Çözme Becerilerinin Bazı Demografik Özellikler Açısından İncelenmesi (Kırklareli İl Merkezi Örneklemi)
(2015)
Araştırmada, okul öncesi eğitime devam eden beş-altı yaş çocukların bilişsel tempolarına göre sosyal problem çözme becerileri incelenmiştir. Ayrıca, çocukların bilişsel tempoları ve sosyal problem çözme becerilerinin ...
Sınırlar Özgürleştirir mi? Bir Mimarlık Fakültesi Temel Tasarım Atölyesi Deneyimi
(Trakya Üniversitesi Mimarlık Fakültesi, 2015-04)
Bildiride, tasarım eğitiminde özgür düşünce ve sınırlamaların birbirini nasıl etkilediğini değerlendirmek amacıyla Kırklareli Üniversitesi, Mimarlık Fakultesi, Temel Tasarım Atölyesi deneyimi üzerinden “Sınırlar Özgürleştirir ...