Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Müşterilerin Satın Alma Karar Süreçlerine Etkisi ve Bir Uygulama; İstanbul Seyahat Acenteleri Örneği
(2014-02)
Agızdan agıza iletisimden faydalanılarak olusturulan agızdan agıza pazarlamanın ayrıntılı biçimde incelenmesi ve seyahat acentelerinin müsterileri üzerindeki etkileri arastırılmaktadır. Çalısma sonucunda turizm isletmelerine ...
Mekan Dizimi Analiz Yöntemi ve Araştırma Konuları
(2014-07)
Space Syntax; It is given name of whole thecnical supplement that is supported by theoretical approach which are used to define by different scales of region, cities, built environment, spatial pattern of building groups, ...
Transnational Consumer Concept and a Research on Identifying Transnational Consumer Profile in Turkey
(2014)
Along with globalization, custom of consuming has been changing too. Globalization is adding a new dimension to the immigration case and revealing new terms like mobility, movement, transnationalism, transnational marketing ...
Kent Estetik Kurulları Kavramı Ve Kırklareli’nin Kentsel Kalitesinin Artırılmasına olası Etkileri
(Kocaeli Üniversitesi, 2014-05-08)
ÖZ Mimarlığın doğasında var olan “estetik değerler”, aynı zamanda birçok binadan oluşan kentlerin birbirinden ayırt edilmesini sağlayan değerlerdir. Zaten yaratılan fiziksel çevreler kendiliğinden bir estetik değer de ...