Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Örgütsel Stresin Öğretim Elemanlarının Performansı Üzerine Etkisinin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma
(2014)
Çalışma yaşamında örgütlerin başarısının ve veriminin yüksek olması ancak çalışanların performansının artmasıyla mümkün olmaktadır. Çalışanların performanslarını ilgilendiren unsurlardan birisi de maruz kaldıkları strestir. ...
Rasyonel karar alan ekonomik birimin risk altında verdiği kararlara davranışsal yaklaşım: Kahneman-tversky beklenti teorisi perspektifinden eleştirel bir bakış
(2014)
Ekonomi literatüründe neo-klasik döneme kadar ekonomi ve psikoloji bilimleri arasındaki bağ göz ardı edilerek, insanın salt rasyonel kararlar alan bir varlık olduğu ifade edilmiştir. Ancak son otuz yıllık dönemde insanların, ...
KIRKLARELİ İLİ GIDA VE İÇECEK İMALATI SEKTÖRÜNÜN REKABETÇİLİK DÜZEYİNİN ANALİZİ
(2014)
Küreselleşme ile birlikte değişen rekabet olgusu beraberinde bu olguyu sadece işletmelerin değil şehirlerin ve sektörlerin üzerinde durması gereken önemli kavramlardan biri haline getirmiştir. Bu bağlamda şehirlerin ve ...
Değerlendiriciler arası güvenilirlik ve tatmin bağlamında 360 derece performans değerlendirme
(2014)
Günümüzün en popüler değerlendirme sistemi olarak kabul edilen 360 derece değerlendirme sistemi gücünü, farklı kaynaklardan elde edilecek olan sonuçların daha objektif ve kapsayıcı olacağı görüşünden almaktadır. Ancak ...
The HEDQUAL scale: A new measurement scale of service quality for MBA programs in higher education
(Aosis, 2014)
HEdPERF is the most developed scale in the literature to measure service quality in higher education. However, HEdPERF is designed to measure service quality at university level (macro level) as a generic measurement ...