Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Uygulama ve Akademik Yönüyle Pazarlama Tarihine Bir Bakış
(Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi, 2010-10)
Pazarlama alanındaki çalışmalar ilk çağlardan beri uygulanmaktadır. Ancak akademik çalışmaların, 1800’lü yıllarda başladığını söylemek mümkündür. Günümüz dünyasında her yerde var olan pazarlamanın, gelişimi ve geçirdiği ...
Quantum Entanglement via Superradiance of a Bose–Einstein Condensate
(2010)
We adopt the coherence and builtin swap mechanism in sequential superradiance as a tool for obtaining continuousvariable (electric/magnetic fields) quantum entanglement of two counterpropagating pulses emitted from the two ...
Tarihi Kentlerin Korunmasında Kültür ve Tabiat Varlıklarını Koruma Kurullarının Etkisi Üzerine Bir Araştırma: Edirne Örneği
(Gazi Üniversitesi, 2010-05-26)
Tarihi çevreler; fiziksel ve sosyal çevreleriyle bir bütün olarak kentlere “kimlik” kazandıran, korunması gerekli birçok kültür varlığından oluşmaktadır. Korumanın ölçeği tek yapı ölçeğinden kenti koruma boyutuna doğru ...
Tarihi Yapıların Kullanım Kaynaklı Sorunları “Divanyolu Üzerinde Bir İnceleme”
(2010-10)
In this study; the effects of articulated different functions, façades changed by improper additions and signboard arrangements, building applications without aesthetic and culturel cares to achieve larger spaces and ...
Postmodern Kültürün Pazarlama İletişimindeki Rolü ve Çevre Örgütlerinin Postmodern Pazarlama İletişimi Uygulamaları: Greenpeace Örneği
(2010-06)
1960’lı yıllarda öncelikle sanatta ve mimarideki yeni eğilimleri tanımlamak için kullanılan, sonrasında her alana yayılan postmodern kavramının pazarlama bilimini nasıl etkilediğinin anlaşılabilmesi için postmoderni oluşturan ...