Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
Elektrikli Ev Aletlerinde CE Uyumluluğu Ve Bir Uygulama
(2009)
Hızla gelişen teknoloji, artan rekabet ortamı ve kullanıcının bilinçlenmesi gibi nedenlerden dolayı kaliteli üretim yapmanın gerekliliği günümüzde daha da artmıştır. Ürün kalitesinin ve güvenilirliğinin belgelenmesi tüketici ...
Körfez’de Güvenlik: Güvenlik Sistemi, Güvenlik Sorunları ve Yapılanmaları
(Akademik Ortadoğu, 2009-07-15)
Bu araştırmada, Körfez’de güvenlik sorunları, bölgesel güvenliğin temel faktör ve aktörleri, Körfez’de bölgesel güvenlik yapılanmaları ve Körfez İşbirliği Konseyi (KİK) çerçevesinde bölgesel güvenlik sistemi ele alınmıştır. ...
Özel güvenlik ve askeri firmaların Uluslararası hümaniter Hukuka göre statüsü ve montreaux dokümanı bağlamında yeni arayışlar
(2009)
[Abstract Not Available]
Bir Kültür Endüstrisi Olarak “Kırkpınar Güreş Festivali”
(Trakya Üniversitesi Kırkpınar Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu, 2009-05-15)
ÖZET Günümüzün küreselleşen dünyasında rekabet edebilirliği en yüksek stratejik sektörlerden kabul edilen kültür endüstrileri tarih kentlerin ekonomik, toplumsal ve mekansal profilinin yükseltilmesi ve kentin daha sağlıklı ...
İstanbul Aydın Üniversitesi öğrencilerinin beslenme alışkanlıkları üzerine bir araştırma
(2009-09)
Beslenme, insanoğlunun yaşamını devam ettirebilmesi için vazgeçemeyeceği bir zorunluluktur. Düzenli ve doğru beslenen fertlerin oluşturduğu bir topluma sahip olan ülkelerin gelişme süreçlerinin de daha hızlı olacağı ...
Türkiye-Azerbaycan İlişkileri: Söylemden Reelpolitiğe
(2009-09-25)
8 Ağustos 2008 tarihinde başlayan beş günlük Rus-Gürcü çatışması, Kafkasya politikası için bir dönüm noktası olmuştur. Kafkasya’da dengelerin değişerek yeni bir jeopolitik durumun ortaya çıkardığı yeni konjonktür, bölge ...
Bir Zenginlik Kaynağı Olarak Çok Kimliklilik: Türk Dış Politikasında Kimliğin Rolü
(2009-08-15)
Kimlik, tercihi, önceden yapılamayacak bir olgudur; sadece kabullenilir. Kimliğin bileşenleri arasında din, dil, tarih, etnisite atta yaşanılan (ait hissedilen) coğrafya bile sayılabilir.
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinde Glokal Yaklaşımlar: 100 Değerli Global Markanın Türkiye’deki Web Sitelerinin İçerik Analizİ
(Bozok Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, 2009-10)
Günümüzün rekabet ortamında farklılık yaratmak ve rakipler arasından sıyrılmak işletmeler için en önemli kavramlardan biri haline gelmiştir. Müşterilerle kurulan iletişim ve elde edilen geri bildirimler, söz konusu farklılığı ...