Browsing Araştırma Çıktıları | WoS | Scopus | TR-Dizin | PubMed by Author "Dursun, Salih"
Now showing items 1-3 of 3
-
Müşteri Sözlü Saldırganlığının Çalışanların İşten Ayrılma Niyeti Üzerine Etkisi: Duygusal Tükenmenin Aracılık Rolü
Dursun, Salih; Başol, Oğuz (2020)Hizmet sektörü günümüzün hızla büyüyen sektörlerinden biridir ve bu sektörde istihdam edilenlerin sayısıve oranı her geçen yıl artmaktadır. Ancak, çalışanlar ile müşteriler arasındaki güç dengesizliği zaman zamançalışanlar ... -
MÜŞTERİLERLE İLGİLİ SOSYAL STRESÖRLER ÖLÇEĞİNİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Dursun, Salih; Başol, Oğuz (2020)Müşterilerle ilgili sosyal stresörler, müşterilere hizmet sunan çalışanların iş yerindeki müşterilerle sosyaletkileşim sırasında yaşadığı iş stresi olarak tanımlanmaktadır. Özellikle hizmet sektöründe çalışanlarıtehdit ... -
Şiddet Önleme İklimi Ölçeğinin Türkçe Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Dursun, Salih; Başol, Oğuz; Aytaç, Serpil (2020)şyerinde şiddete maruz kalmak bir yandan çalışanların stres, depresyon,kaygı ve tükenmişlik düzeylerini arttırmakta diğer yandan ise örgütünverimini düşürmektedir. Şiddet önleme iklimi, işyerinde şiddet veyasaldırganlığın ...