Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Yer Markalaştırma Kavram Ve Uygulamalarına Genel Bir Bakış
(Süleyman Demirel Üniversitesi Basımevi, 2008-10-19)
Yer Markalaştırma, ‘bir yerin imajının, stratejik yenilik ve koordine edilmiş ekonomik, ticarî, sosyal, kültürel ve hükümet politikaları yoluyla yönetilmesidir’. Farklı kültürleri tanımak isteyen tüketici talebinde artış ...
Meslek Yüksek Okulları Tekstil (Terbiye) Programlarında Verilen Eğitimin Yapısal Bozukluklarının İncelenmesi
(Selçuk Üniversitesi Kadınhanı Faik İçil Meslek Yüksekokulu, 2009-05)
Tekstil sektörü, toplam üretimimizin %11 ini ihracatımızın %38 ini oluşturan önemli endüstriyel alanlardan biridir. Aynı zamanda istihdam bakımından birinci sektör durumundadır. Bu açıdan bakıldığında , sektöre orta ...