Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Yer Markalaştırma Kavram Ve Uygulamalarına Genel Bir Bakış
(Süleyman Demirel Üniversitesi Basımevi, 2008-10-19)
Yer Markalaştırma, ‘bir yerin imajının, stratejik yenilik ve koordine edilmiş ekonomik, ticarî, sosyal, kültürel ve hükümet politikaları yoluyla yönetilmesidir’. Farklı kültürleri tanımak isteyen tüketici talebinde artış ...
Dieselgate and its Impacts on Consumers, Regulators and the Company
(Trakya Üniversitesi Yayın, 2017-12-20)
The aim of this study is to discuss one of the world's biggest automobile manufacturing company's systematic emission test cheating and the impacts of this scandal—Dieselgate. The method comprises the assessment of American, ...
The Impact of The Global Economic Crisis on Working Capital of Real Sector in Turkey
(2011-01-31)
Objective of this study is to reveal the impact of the recent global economic crisis, triggered in 2007 and unveiled in 2008, on the working capital of real sector in Turkey. Since it is obvious that ratios would help in ...
Global Ekonomik Krizin İnşaat Sektörüne Etkisi
(2011-07-31)
Global ekonomik kriz (GEK) nedeni ile yükselen piyasalarda 2008 yılının üçüncü çeyreğinde kısa vadeli sermaye çıkısları yasanmıstır. Söz konusu sermaye çıkısları sonucunda Türk Lirası diğer paralar karsısında değer ...