Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Muhasebe'nin tarihsel gelişimi: Türkiye finansal raporlama standartlarının fayda düzeyinin değerlendirilmesi
(Kırklareli Üniversitesi, 2021)
Muhasebenin günümüzde ulaştığı gelişmişlik seviyesini anlayabilmek için tarihsel süreçte kat edilen mesafeyi değerlendirmek gerekmektedir. Tarihsel süreçte muhasebenin günümüze kadar kaydettiği gelişmeleri ortaya koymak ...
Yerel halkın turizm algısının turizme verilen desteğe etkisinin belirlenmesi: TR21 Bölgesi örneği
(Kırklareli Üniversitesi, 2021)
Bir bölgede turizmin gelişebilmesi için öncelikle önemli bir turizm paydaşı olan bölge yerel halkının duygularının, düşüncelerinin, görüşlerinin araştırılması ve incelenmesi gerekmektedir. Sağlıklı ve doğru bir turizm ...
Marka kişiliği kavramı bağlamında netnografik bir araştırma: Starbucks ve Kahve Dünyası örneği
(Kırklareli Üniversitesi, 2021)
Günümüz rekabet koşullarında işletmeler kendilerini tüketicilerin zihinlerinde rakiplerinden farklı olarak konumlandırarak ve farklılık arayan tüketicilerin istek ve ihtiyaçlarını karşılayarak başarılı olmaktadırlar. Bu ...
Bağımsız denetim firmaları perspektifinden bağımsız denetimde kalite ve etik
(Kırklareli Üniversitesi, 2021)
Küreselleşmeyle birlikte uluslararası sermaye hareketleri hızlanmış bunun neticesinde çok uluslu firmalar faaliyetlerini farklı coğrafyalarda yürütmeye başlamıştır. Bununla birlikte denetim mesleği önem kazanmış olup ...
Sosyal medya butiklerinin tüketici davranışlarına yönelik etkileri
(Kırklareli Üniversitesi, 2021)
İnternet ve mobil teknolojilerindeki gelişmelerin iletişim yönlü sonucu olarak karşımıza çıkan ve günümüzde neredeyse iletişim dünyasının merkezi olarak görülebilecek unsur sosyal medyadır. Sosyal medya, sahip olduğu ...
Seçim sonrası dönemde seçmen memnuniyetinin sağlanmasında siyasal pazarlama uygulamalarının rolü: Kırklareli ili örneği
(Kırklareli Üniversitesi, 2021)
Demokratik ülkelerde siyasi parti ya da adaylar iktidar veya yönetime seçimlerle gelmektedir. Çok partili döneme geçilmesi ile birlikte birçok siyasi parti ve aday yönetim ve söz sahibi olabilmek için birbirleri ile devamlı ...